اسلم دانگ، یکی از قواعد بازی در بسکتبال است به این صورت که بازیکن در هوا می پرد و با 2 دست و یا یک دست لبه‌های حلقه بسکتبال را گرفته و توپ را در داخل آن قرار می‌دهد.
به گزارش دریافتی سه شنبه ایرنا به نقل از این روابط عمومی، مدیر تربیت بدنی دانشگاه پیام نور استان فارس اظهار داشت: دانشجویان دانشگاه پیام نور این استان در زمینه ورزشی دارای استعدادهای بالقوه بالایی هستند که در صورت فراهم شدن زمینه مناسب می توانند در عرصه داخلی و بین المللی مقام های برتر را کسب کنند.
محسن کریمی، افزود: با حمایت های مسئولان دانشگاه پیام نور کشور و استان فارس، ورزشکاران دانشگاه پیام نور این استان در سال 95 در مسابقات بین دانشگاهی و ملی موفقیت های ارزنده ای کسب کردند.
او گفت: ازجمله این موفقیت ها می توان به جابه جایی رکورد مسابقات پاورلیفتینگ (وزنه برداری قدرتی) و کسب مدال طلا توسط محمد رئیسی دانشجوی دانشگاه پیام نور شیراز، کسب مقام قهرمانی سوپرلیگ کاراته بانوان کشور توسط تیم کاراته دانشگاه پیام نور فارس و همچنین دعوت از زهرا طرازپور، دانشجوی کاراته کای دانشگاه پیام نور شیراز به تیم ملی کاراته کشور و حضور در مسابقات کاراته وان در امارات اشاره کرد.
عبدالرسول قرائتی رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس هم با صدور پیامی،کسب مقام سوم مسابقات بسکتبال دانشجویان آسیا توسط دانشجوی دانشگاه پیام نور مرودشت را تبریک گفت.
رقابت‌های بسکتبال سه در سه قهرمانی دانشجویان آسیا که از بیست و سوم تا بیست و هفتم فروردین ماه 96 در شهر در نیلای کشور مالزی برگزار شد با قهرمانی تیم مغولستان به پایان رسید و تیم‌های چین و مالزی به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.
در دیدار نهایی این مسابقات، تیم مغولستان مقابل چین قرار گرفت و توانست با نتیجه‌ 21 بر 13 حریف خود را شکست دهد و بر سکوی نخست آسیا قرار گیرد.
در دیدار رده‌بندی نیز تیم مالزی با نتیجه‌ نزدیک 21 بر20 تیم تایلند را شکست داد و به مقام سومی آسیا رسید.
تیم دانشگاه پیام نوربه نمایندگی از ایران، با ترکیب مجتبی خسروی، محمد یزدانپناه، محمد خرم‌شاهی و شایان پورکاوه و با همراهی مجید جلیلی، محمد عظیم‌نژاد و عبدالمهدی نصیرزاده به ‌ترتیب به عنوان سرمربی، مربی و سرپرست به نمایندگی کشورمان در این رقابت‌ها شرکت کرد و با 2 پیروزی مقابل مالزی و فیلیپین و سه شکست مقابل چین، مغولستان و اندونزی از رقابت‌ها حذف شد.
تیم مغولستان و چین به رقابت‌های لیگ جهانی بسکتبال دانشجویان که شهریورماه 96 در کشور چین برگزار می‌شود، راه یافتند.
2027 /6118
دریافت خبر: سید احمد نجفی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.