به گزارش ایرنا مسابقات اسکی آلپاین قهرمانی کشور در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان 1 و 2، روزهای هشتم تا یازدهم اسفند در پیست فریدونشهر اصفهان برگزار شد.
تیم شهرستان بیجار به نمایندگی از استان کردستان با 6 اسکی باز در بخش جوانان 1 و 2 این رقابت ها شرکت کرد و موفق شد سکوی دوم مارپیچ بزرگ و کوچک را فتح کند.
در پایان این رقابت ها کردستان در رده جوانان 2 در مارپیچ بزرگ با 72 امتیاز و در مارپیچ کوچک با 62 امتیاز عنوان سوم تیمی را بدست آورد و در مجموع مارپیچ های بزرگ و کوچک عنوان دوم تیمی این رده سنی را کسب کرد، تیم جوانان 1 استان نیز در جایگاه ششم قرار گرفت.
در این مسابقات 100 اسکی باز از 12 استان کشور در بخش مارپیچ بزرگ و کوچک به مدت چهار روز به رقابت پرداختند.
سپهر مایلی، کیاوش حیدری و محسن جمشید لو تیم جوانان 2 را به سرپرستی مهدی مرادی و مربیگری آرمان چراغزاده در این رقابت ها تشکیل دادند.

** کسب جایگاه سوم دختران هندبالیست سنندجی در رقابت های لیگ دسته دوم کشور
رقابت های لیگ دسته دوم هندبال بانوان باشگاه های کشور جام شهدای مدافع حرم، روز چهارشنبه یازدهم اسفند در اهواز پایان یافت و دختران هندبالیست سنندجی با شکست سنگ آهن بافق یزد، عنوان سوم را کسب کرد.
این مسابقات با شرکت هشت تیم به صورت 2 گروه چهار تیمی که جواز حضور در لیگ دسته دوم را کسب کرده بودند در ورزشگاه دانشگاه پیام نور شهر اهواز رقابت های خود را برگزار کردند.
تیم هیات هندبال سنندج به عنوان تنها نماینده استان کردستان در این رقابت ها با تیم های اهواز، تهران و سنگ آهن بافق هم گروه بود.
بانوان هندبالیست سنندجی در این رقابت ها با شکست تیم های تهران و اهواز موفق شدند به مرحله نیمه نهایی مسابقات صعود کنند.
در مرحله نیمه نهایی مسابقات نیز با اختلاف یک امتیاز و با نتیجه 24 بر 23 شکست را از تیم کازرون پذیرا شدند و به بازی رده بندی راه پیدا کردند.
در بازی رده بندی شاگردان سیران رجبی نیا در دیدار خود در مقابل سنگ آهن بافق یزد، توانستند این تیم را با نتیجه 33 بر 17 شکست دهند و بر سکوی سوم این رقابت ها بایستند.
در پایان این رقابت ها تیم های کازرون و اصفهان به ترتیب عناوین اول و دوم را کسب کردند و به مسابقات دسته یک هندبال بانوان باشگاه های کشور صعود کردند.
هدیه علیمرادی، هدیه راستبین، هدیه ویسی، اسرا مرادی، نسا مردوخی، مونا خانی، کارن اصلانی، مریم صمدینیان، ژینا رضایی، کوثر احمدی، اسرا صبحانی، هانا رسولی، الناز رحیمی، سیما محمدی، هاوژین شیخ احمدی و لاوین ملایی بازیکنان تیم هیات هندبال سنندج در این رقابت ها هستند.
سیران رجبی نیا و شیدا ابوالقاسمی به ترتیب تحت عنوان مربی و سرپرست هندبالیست های سنندجی را همراهی می کنند.

** بانوی بدمینتون باز سنندجی نشان برنز رقابت های پیشکسوتان کشور را کسب کرد
نهمین دوره مسابقات بدمینتون پیشکسوتان زنان کشور روز سه شنبه 10 اسفند با شناخت نفرات برتر در بخش های یک نفره و دوبل پایان یافت و پرشنگ زندی بانوی بدمینتون باز سنندجی در رده سنی 50 سال به بالا، در پایان به مدال برنز دست یافت و بر سکوی سوم ایستاد.
تیم بانوان کردستان با 6 بدمینتون باز در این رقابت ها شرکت کرد و با کسب یک مدال برنز در بخش دوبل به کار خود پایان داد.
مسابقات بدمینتون قهرمانی پیشکسوتان بانوان کشور با حضور 90 بازیکن از 18 استان کشور، روزهای نهم و دهم اسفند در سالن شهرستان دلیجان برگزار شد.
نهمین دوره مسابقات بدمینتون پیشکسوتان زنان کشور به مدت 2روز در هشت رده سنی برگزار شد.

** شهرستان بیجار میزبان قهرمانان الیت کیک بوکسینگ کشور خواهد بود
شانزدهمین دوره مسابقات قهرمانان مردان الیت کیک بوکسینگ ایران روز جمعه 13 اسفند با حضور رزمی کاران مدعی از سراسر کشور در شهرستان بیجار برگزار می شود.
مدعیان رده های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در سه استایل لایت کیک بوکسینگ، فول کیک بوکسینگ و لوکیک با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.
این مسابقات به صورت یک روزه برگزار می شود و شرکت کنندگان در اوزان مختلف سه رده سنی بر روی رینگ خواهند رفت.
رقابت های قهرمان قهرمانان مردان الیت کیک بوکسینگ ایران با نظارت هیأت ورزش های رزمی استان کردستان در بیجار برگزار می شود.
7355/1904
**خبرنگار: وریا کرمی/انتشار دهنده: مسعود احمدی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.