تیم خونه به خونه عصر دیروز نتیجه بازی خانگی را برابر تیم بوشهری با نتیجه 2 بر صفر واگذار کرد.
مدیراطلاع رسانی باشگاه خونه به خونه مازندران روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا ، با تائید جریمه مالی بازیکنان ، شکست برابر ایرانجوان بوشهر را دور از انتظار توصیف کرد و گفت که این نتیجه در حالی رقم خورد که تمامی مدعیان صعود به لیگ برتر دیدار این هفته را با تساوی پشت سر گذاشتند تا بهترین فرصت خونه به خونه برای کاهش فاصله امتیازاتش با بالانشینان به راحتی از دست برود.
محمد نعمتی با قدردانی از هواداران و تماشاگران که با رعایت اخلاق ، تیم محبوب شان را 90دقیقه مورد تشویق و حمایت قرار دادند ، افزود : خونه به خونه تا پیش از بازی های این هفته ، با 2 پیروزی روند رو به رشدی را طی کرده بود که شکست دور از انتظار برابر تیم بوشهر آن هم در روزی که به کسب 3 امتیاز خانگی نیاز جدی داشتیم، معادلات بازی های باقیمانده را برای تیم پیچیده تر کرد.
نعمتی ابراز امیدواری کرد که بازیکنان و کادر فنی تیم خونه به خونه در هشت بازی باقی مانده با تلاش ویژه ای که خواهند داشت، جبران ناکامی هفته بیست وششم را با امیدوارکردن مالک باشگاه وهواداران برای صعود از خود نشان دهند.
تیم خونه به خونه مازندران درچارچوب هفته بیست وششم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور عصرچهارشنبه در ورزشگاه شهدای هفت تیربابل با نتیجه 2 بر یک برابر تیم میهمان خود ایرانجوان بوشهر تن به شکست داد.
این تیم با شکست دراین هفته، با 38 امتیازی در رده نهم جدول باقی ماند تا با توجه به ناکامی بالانشینان جدول در این هفته، این شانس را داشته باشد تا همچنان برای صعود به لیگ برتر بجنگند.
خبرنگار : مهدی غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7327/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.