به گزارش ایرنا به نقل از باشگاه ذوب آهن اصفهان کریستین گروس در نشست مطبوعاتی پیش از آغاز دیدار تیم های الاهلی و ذوب آهن گفت: خوشحالیم اینجا حضور داریم، به دنبال این هستیم تا بتوانیم حریف مان را شکست دهیم.
وی ادامه داد: ما با تیم خطرناکی بازی داریم که به تیم تمساح ها معروف هستند باید با امکانات کامل روبروی آنها بایستیم و به برتری برسیم، تیم ذوب آهن با هدف آمده تا بتواند ما را شکست دهد بنابراین باید هوشیار باشیم.
گروس ادامه داد: البته در فرودگاه دیدیم از تیم ما استقبال شد، ما باید بتوانیم از این استقبال استفاده کنیم و به برتری برسیم.
وی در پاسخ به این سئوال که بهتر نبود بازی این دو تیم به جای زمین بی طرف در ایران و عربستان برگزار می شد گفت: این سئوال سیاسی است و به آن پاسخ نمی دهم تنها می توان بگویم خوشحال هستم که اینجا حضور پیدا کردیم.
تیم فوتبال ذوب آهن ایران در جریان هفته دوم لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا روز سه شنبه 10 اسفند ماه درساعت 18 و 45 دقیقه درورزشگاه سلطان قابوس شهر مسقط عمان میزبان تیم الاهلی عربستان خواهد بود.
در جریان هفته دوم رقابتهای لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا تیم ذوب آهن در مسقط میزبان الاهلی عربستان خواهد بود که بر اساس اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا داورانی از کره جنوبی این دیدار را قضاوت خواهند کرد.
تیم فوتبال ذوب آهن در چارچوب رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا سه شنبه هفته گذشته دست به کار بزرگی زد و با نایب قهرمان فصل گذشته این رقابت ها العین امارات در ورزشگاه بن زائد مساوی کرد.
تیم فوتبال ذوب آهن در گروه C این رقابت ها با العین امارات ،الاهلی عربستان و بنیاد کار ازبکستان همگروه است.
ذوب آهن درآخرین دیدار خود در رقابت های لیگ برتر کشور در خانه برابر استقلال تهران با نتیجه 2 بر صفر مغلوب شد و هم اکنون با 33 امتیاز در جایگاه چهارم لیگ برتر باشگاه های کشور قرار دارد.
پ/8114/6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.