دیدار معوقه هفته پانزدهم لیگ برتر با تساوی پرگل به پایان رسید.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، دو تیم ماشین‌سازی تبریز و سایپا از ساعت ۱۴ در ورزشگاه شهید باکری تبریز به قضاوت محمدرضا اکبریان به مصاف هم رفتند که در پایان دو تیم به تساوی ۳ بر ۳ رضایت دادند. این اولین تجربه فرهاد کاظمی به عنوان سرمربی روی نیمکت ماشین‌سازی بود.
گل‌های ماشین‌سازی را در این دیدار امین قاسمی‌نژاد در دقایق ۱۲ و ۲۹ و پیام صادقیان در دقیقه ۶۲ وارد دروازه سایپا کردند. رضا جعفری در دقیقه ۵۱، غلامرضا رضایی دقیقه ۵۳ و ایوب کلانتری از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۷۱ سه گل تیم سایپا را وارد دروازه میزبان کردند.
همچنین سعید مهری از ماشین‌سازی تبریز در دقیقه ۷۰ با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد.
سایپا با این تساوی ۱۳ امتیازی شد و در رتبه چهاردهم باقی ماند. ماشین‌سازی نیز با کسب هفت امتیاز در جایگاه شانزدهم قرار گرفت.
در این دیدار، مانوئل فرناندز، حبیب گردانی، سعید مهدی پور، ادسون هنریکو، سجاد رهبر ، بهمن کامل، کاخا، سعید مهری، امین قاسمی نژاد، احمد امیر کامدار(50 علی دیندار(70 شهاب زاهدی) و پیام صادقیان، برای تیم ماشین سازی بازی کردند و حامد فلاح زاده، جونیور، روزبه شاه علیدوست(65 محمدرضا سلیمانی)، علی زینالی(63 علی قلی زاده)، سعید لطفی، سجاد مشکل پور، علیرضا علیزاده، امید خالدی، رضا جعفری، ایوب کلانتری(78 حامد شیری) و غلامرضا رضایی برای تیم سایپا به میدان رفتند.
انتهای پیام

منبع ‫:‬
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.