به گزارش ایرنا ، آیت الله اسدالله ایمانی در خطبه های نماز جمعه شیراز افزود: این وضعیت نام نویسی ناصواب است و مورد تشویق بعضی ها قرار می گیرد و می گویند این آزادی است، این روش، مسخره کردن است .
وی بیان کرد : ریاست جمهوری یعنی دومین مقام رسمی کشور و اولین مقام اجرایی کشور ، آیا رجل دینی مذهبی آقازاده ای است که دست مامانش را گرفته در دستش و آمده برای ثبت نام ؟ این طبیعی و عادی است ؟
امام جمعه شیراز گفت: معلوم است که نتیجه این آمدن ها چیست، شورای نگهبان را تضعیف کرده اند، قطب های مختلف در جامعه را به جان هم انداختند ، مردم را از آرامش خارج کردند ، فضا را برای دشمنان آماده کردند ، این ها نتیجه این کارهاست.
خطیب نماز جمعه شیراز با بیان اینکه مقداری باید در این مسائل دقت بیشتری بشود به انتخابات شورای شهر و نام نویسی شمار زیادی از داوطلبان اشاره کرد و گفت : سئوالم این است شورای شهر و روستاهای استان فارس به عنوان مثال چند نفر لازم دارند که 18 هزار نفر شرکت می کنند ؟ چه نان وآبی تقسیم می شود که این همه راه می افتند و شرکت می کنند ؟
امام جمعه شیراز اضافه کرد:اگر خدمت است خدمت زحمت و خون دل دارد نه اینجور دویدن و با حرص و ولع به سراغش آمدن ، چهار سال خدمت کردن به مردم شهر آن هم در مسائل شهری و یا در مسائل روستایی اینقدر لازم نیست که آدم دست وپا بزند و ده ها نفر بیایند وقومیت های مختلف صف کشی بکنند ،جناح های گوناگون صف آرایی بکنند ، محلات گوناگون قد علم بکنند که چه شده ؟
نماینده ولی فقیه در استان فارس در بخش دیگری از سخنانش به حمله آمریکا به سوریه اشاره کرد و گفت : آمریکا تا آنجایی که ممکن بود جنگ نیابتی در سوریه راه انداخت وقتی که دید جنگ نیابتی شکست خورده و هیچ یک از گروه های تروریستی نمی توانند منافع آمریکا را در سوریه تأمین بکنند بازی خاص راه می اندازد و به وسیله یک دولت خارجی ، سلاح های شیمیایی را به گروه های تروریستی می دهد و آن ها می زنند و بعد می آیند دولت سوریه را متهم می کنند .
امام جمعه شیراز گفت : آمریکا منافع خودش را در بقای اسلام وجمهوری اسلامی نمی بیند می خواهد اسلام و جمهوری اسلامی از بین برود تا منافع آمریکا تأمین بشود و لذا در همه بدبختی ها که سر این ملت می خواهد وارد کند حضور پیدا می کند ، در انتخابات حاضر می شود ، در فتنه 88 حاضر می شود و الآن هم دارد فضاسازی می کند ، الآن هم دارد برای انتخابات آماده می شود ، به نوکران جیره خوارش هم دارد دستورالعمل می دهد .
آیت الله ایمانی همچنین روز ارتش و ایام شهادت حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) را گرامی داشت وبر لزوم برگزاری هر چه باشکوهتر مراسم بزرگداشت حضرت احمد ابن موسی (ع) تاکید کرد.
خبرنگار : نیکنام خشنودی ** انتشاردهنده: غلامرضا مالک زاده
6113 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.