سید نبی رسولی روز دوشنبه در حاشیه نشست مسئولان انتخابات در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: حضور حداکثری و باشکوه مردم در انتخابات ضمن استمرار قدرت جمهوری اسلامی نمایانگر نماد مردم سالاری دینی در جامعه ایران اسلامی است .
وی با تشریح اهمیت و حساسیت این دوره از انتخابات نظر به رخدادهای جهانی اظهارکرد:در انتخابات باید اصل بی طرفی رعایت شود که این مهم باید مورد توجه همه دست اندرکاران امر برگزاری انتخابات باشد.
وی افزود: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات قانونمند و زمینه برای حضور پرشور مردم درانتخابات شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری در 29 اردیبهشت ماه دراین شهرستان اندیشیده شده است .
فرماندار و رییس ستاد انتخابات ابرکوه گفت: قانون، سلامت انتخابات، امنیت و مشارکت حداکثری مردم مهمترین برنامه کاری در انتخابات است.
رسولی بابیان اینکه 31 هزار نفردرشهرستان ابرکوه واجد شرایط رای دادن هستند ادامه داد: در انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم بیش از 98 درصد و انتخابات شوراهای دوره قبل 91 درصد مردم شهرستان ابرکوه شرکت کردند.
این مسئول تصریح کرد: در سطح شهرستان ابرکوه در مجموع 118 صندوق اخذ رای برای 60 شعبه برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا پیش بینی شده است که از این تعداد 56 شعبه ثابت و چهار شعبه سیار است.
وی همچنین یادآور شد: 27 شعبه در 2 شهر ابرکوه و مهردشت و 33 شعبه دیگر در سطح روستاهای این شهرستان در موقع برگزاری انتخابات دایرخواهد شد.
انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی 29 اردیبهشت ماه برگزار می شود.
ابرکوه با 51 هزار نفر جمعیت در140کیلومتری جنوب غربی شهر یزد واقع است.
7540/ 5054 خبرنگار: کارگر ابرقوئی ** انتشار: بهنام احمدی *
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.