به گزارش ایرنا حجت الاسلام احد آزادی خواه روز دوشنبه در شورای اداری شهرستان ملایر اظهار کرد: فضا و میدان باز سیاسی در انتخابات به ویژه انتخابات پیش رو به نفع نظام جمهوری اسلامی است.
وی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی را یکی از مهمترین رخدادهای سیاسی و اجتماعی سال 96 عنوان کرد و افزود: طبق فرموده های رهبر معظم انقلاب در انتخابات های حساس میزان، مشارکت مردم است که این امر همواره برگ برنده نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می رود.
وی با بیان اینکه نگاه انقلابی در انتخابات مختص یک جریان سیاسی نیست، ادامه داد: همه جریان ها، نگرش ها و نگاه های سیاسی زیر چتر انقلاب و نگاه انقلابی فعالیت می کنند و هدف ما فاکتورها و شاخص های رهبری است.
حجت الاسلام آزادی خواه اقتصاد مقاومتی، داشتن روحیه استکبار ستیزی، دل در گرو انقلاب و نظام داشتن، توجه به آبرو، آرامش و امنیت کشور، خون شهدا و منویات رهبری را از جمله شاخص های نگاه انقلابی دانست و افزود: با توجه به شعار سال 96، تئوری اقتصاد مقاومتی تنها راه حل مشکل کشور در حوزه اقتصاد است.
وی میزان مشارکت بالای مردم در انتخابات و تجربه بالا در برگزاری انتخابات را از افتخارات نظام جمهوری اسلامی عنوان و بیان کرد: در این دوره حساس از انتخابات نیز مردم پای صندوق های رای حاضر شوند و انقلابی بودن خود را ثابت کنند.
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس دهم ادامه داد: با نظمی که در اجرای انتخابات می بینیم، همانند همیشه انتخابات سالمی را پیش رو خواهیم داشت و امیدواریم این انتخابات نیز با حضور حداکثری و روحیه تعاملی برگزار شود.
حجت الاسلام آزادی خواه همچنین به اقدامات مثبت مجلس در سال گذشته اشاره کرد و گفت: برنامه ششم توسعه و تلفیق بودجه سال 96 در اوج سلامت و کارآمدی تدوین شد و محورهای مهمی همچون آب و محیط زیست در برنامه ششم توسعه مد نظر قرار گرفت.
وی پرداخت یارانه کشمش را از دیگر اقدامات مثبت و اثرگذار مجلس در سال 95 برشمرد و اظهار کرد: سفر وزیر بهداشت دستاوردهای خوبی برای این شهرستان داشت که ایجاد دانشکده پیراپزشکی قطعی شده و می تواند پایه ای برای توسعه فضای علمی ملایر باشد.
وی بر لزوم حفظ روحیه تعاملی و وحدت در مجموعه شهرستان برای پیشبرد اهداف و تحقق شعار سال تاکید کرد و افزود: ثبت ملی مبل و منبت ملایر نیز در دستور کار است که امیدواریم با جدیت این کار انجام شده و در اوایل سال جاری محقق شود.
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ملایر نیز گفت: نوروز سال 96 تعداد 18 هزارو 954 مسافر وارد این شهرستان شدند که در مقایسه با سال گذشته با 17 هزارو 196 نفر، شاهد رشد 10 درصدی از نظر اقامت مسافران بوده ایم.
ابراهیم جلیلی اظهار کرد: 55 هزارو 271 مسافر و گردشگر نوروز سال گذشته از اماکن تاریخی و جاذبه های طبیعی این شهرستان بازدید کردند که این تعداد امسال به 65 هزارو 872 مورد رسید و رشد 19 درصدی در بازدیدها داشتیم.
وی با اشاره به انجام 122 مورد نظارت در ایام نوروز ادامه داد: بالغ بر 35 برنامه فرهنگی متنوع در ایام تعطیلات نوروز در این شهرستان با همکاری ستاد اجرایی خدمات سفر و ارگان های مرتبط در قالب نوروزگاه برگزار شد.
شهرستان ملایر با دارا بودن جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر در 75 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.
7528/2087
خبرنگار:معصومه موسوی**انتشار دهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.