به گزارش ایرنا فیض الله جعفری سه شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: هفدهمین طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی جمعیت هلال احمر، از 25 اسفند ماه 95 آغاز و تا 14 فروردین ماه 96 در قالب 29 پست ایمنی و سلامت اجرا شد.
وی افزود: در این مدت زمان جوانان جمعیت هلال احمر فارس در قالب 11 تیم سحاب (سامانه حرکت های امدادی و بشردوستانه) میان مسافران و گردشگران در تفرجگاه ها و بوستان ها، به ایمن سازی اماکن پرخطر و کمک رسانی برای تامین سلامت مردم پرداختند و به شش هزار و 234 نفر خدمت رسانی کردند.
جعفری اظهارداشت: مسافران و گردشگران نوروزی فارس استقبال خوبی از چادرهای فضای دوستدار کودک هلال احمر داشتند و 12 هزار و 294 کودک با حضور در این چادرها با آموزه های بشردوستانه و خودامدادی هلال احمر آشنا شدند.
او با اشاره به اجرای طرح ملی نه به تصادفات جاده ای ادامه داد: در استان فارس امسال 17 هزار و 471 نفر با امضای میثاق نامه به این کمپین پیوستند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر فارس عنوان داشت: در ایام نوروز، تعداد 245 هزار و 873 نقشه، بروشور، کتاب، مجله و اقلام فرهنگی - آموزشی رایگان در بین مسافران نوروزی فارس توزیع شد.
خبرنگار: فاطمه هاشمی نیک ** انتشاردهنده: غلامرضا مالک زاده
3002 / 1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.