فاطمه جمشیدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برگزاری پویش ملی ' نه به تصادف جاده ای ' در بین عموم مردم می تواند آثار بسیار خوبی در کاهش حوادث رانندگی داشته باشد.
وی اظهار کرد: طی 25 اسفند 95 تا 11 فروردین امسال و همزمان با اجرای طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی، 49 هزار و 633 نفر به پست های مستقر این طرح و 5 هزار و 215 نفر مسافر به ایستگاه سلامت مراجعه کرده و خدمات مورد نیاز را دریافت کردند.
جمشیدی افزود: طی این مدت 702 نفر به خیمه های نماز و چهار هزار و 188 نفر نیز به ایستگاه دوستدار کودک مراجعه کرده اند.
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان زنجان ادامه داد: طی مدت یاد شده 23 هزار و 623 بروشور، 27 هزار و 209 نقشه و 11 هزار و 902 اقلام فرهنگی نیز در بین مسافران و گردشگران نوروزی استان توزیع شده است.
وی خاطرنشان کرد: عوامل جمعیت هلال احمر با حضور در محورهای ورودی و خروجی این استان تلاش دارند خدمات مورد نیاز مسافران نوروزی را به نحو مطلوبی ارائه کنند.
به گزارش ایرنا، به گفته مسعود آسیما، معاون دانشجویی و جوانان هلال احمر کشور، بیش از 260 هزار مسافر نوروزی به کمپین (پویش) ملی «نه به تصادفات جاده ای» هلال احمر پیوستند.
همچنین ،17 پست ایمنی و سلامت مسافران نوروزی جمعیت هلال احمر این استان طی ایام تعطیلات نوروزی در محورهای ورودی و خروجی پرتردد و مکان های گردشگری این استان مستقر شده و خدمات رسانی می کنند.
6085/7320
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.