به گزارش ایرنا، حسین درویشی روز دوشنبه در حاشیه بازدید از مراکز هلال احمر شهرستان بوشهر افزود:
در طرح نوروزی امسال یکهزار و 500 امدادگر جمعیت هلال احمر استان بوشهر مشارکت دارند.
وی اضافه کرد: خدمات ارائه شده توسط پایگاههای هلال احمر شامل فضای دوستدار کودک، ایستگاه سلامت، خیمه نماز، توزیع نقشه، بروشور و سایر محصولات فرهنگی وامدادی است.
وی بیان کرد: طرح نوروزی هلال احمر امسال با شعار 'بی گدار به جاده نزنیم' و با هدف آگاه سازی مردم برای پیشگیری از وقوع سوانح جاده‌ای و در نتیجه ایمنی و سلامت مردم اجرا می شود.
درویشی یادآور شد: از زمان آغاز این طرح تاکنون شمار زیادی از مسئولان استان بوشهر علاوه بر بازدید از ایستگاه های سلامت هلال احمر به کمپین 'نه به تصادفات جاده‌ای' پیوستند.
وی ادامه داد: اقدامات پیشگیرانه جمعیت هلال احمر در زمینه تصادفات جاده ای در ایام نوروز بخوبی نمایان است و پیش بینی شده در این پایگاه‌ها با توجه به دیدارهای رودرویی که با مسافران و با هدف ارتقا آگاهی آنان صورت می‌گیرد، شاهد کاهش چشمگیر تلفات جاده ای در سطح استان باشیم.
درویشی افزود: هم اکنون 33 پایگاه ثابت و سیار در مبادی ورودی و خروجی شهرها و مکان‌های پرتردد استان بوشهر مستقر هستند که در این شمار پایگاه بیش از 500 جوان داوطلب هلال احمر استان بوشهر بطور داوطلبانه و در قالب طرح ایمنی وسلامت به مسافران نوروزی خدمت ارائه می کنند.
7212/6043 خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.