به گزارش دریافتی روز شنبه ایرنا از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، یک مقام مسئول در معاونت بهداشتی این دانشگاه گفت: بازرسان بهداشت محیط که همواره از مکان های عمومی بازدید می کنند، در روزهای آغازین سال 96 نیز 620 بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی داشتند.
وی اظهار کرد: از اول تا چهارم فروردین ماه جاری، این بازرسان 141 بازدید از مکان های عمومی، 38 بازدید از مکان های بین راهی، 102 بازدید از سامانه آبرسانی و 10 بازدید از مراکز عرضه قلیان در استان فارس داشتند.
محمدجواد لولیا گفت: در این بازدیدها، 736 کیلوگرم موادغذایی غیربهداشتی کشف و معدوم شد و یک مرکز متخلف به مراجع قضایی معرفی شد.
نماینده دانشگاه علوم پزشکی شیراز در ستاد تسهیلات نوروزی اظهار کرد: کارشناسان بهداشت محیط دانشگاه، در تمام ایام سال، به ویژه در تعطیلات نوروزی، با بازدیدهای متعدد از اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع موادغذایی، ضامن سلامتی هموطنان هستند.
وی ادامه داد: بازرسان بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی شیراز از مکان های عمومی مانند اقامتگاه، کمپ، رستوران، سوپرمارکت، مهمانپذیر، پارک و مراکز تهیه و توزیع موادغذایی به صورت مستمر، بازدید و بر فعالیت آنها نظارت می کنند.
6113 / 2027
دریافت خبر: نیکنام خشنودی ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.