به گزارش ایرنا، آیت الله اسدالله ایمانی در خطبه های نماز جمعه شیراز افزود: در روزهای پایانی سال 95 هستیم، سالی که رهبر معظم انقلاب آن را سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری کرده اند، حق مردم است از اقدامات انجام شده در این سال مطلع شوند .

**حضور رهبر معظم انقلاب در کنفرانس حمایت از انتفاضه بیانگر اهمیت آن است
امام جمعه شیراز، با اشاره به برگزاری ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه مردم فلسطین در تهران گفت: حضور رهبر معظم انقلاب در این کنفرانس و سخنرانی ایشان بیانگر اهمیت آن است.
آیت الله ایمانی افزود: رهبر معظم انقلاب با حضور خود در این کنفرانس با مردم، نخبگان و چهره های بلند دنیای اسلام و غیر اسلام سخن گفتند.
وی ادامه داد: آنچه در این بین دارای اهمیت بوده و هست، توسعه و گسترش زنجیره مقاومت است چرا که این زنجیره مقاومت کار را بر اسرائیل تنگ کرده و روز به روز نیز تنگ تر خواهد کرد.
نماینده ولی فقیه در فارس اضافه کرد: قطعا آنچه که زمینه ساز افول دولت اسرائیل شده ، همین مساله مقاومت بوده و به برکت حضور مردمی مقاوم در جنوب لبنان، غزه، سوریه و دیگر کشورهای اسلامی روزی خواهد رسید که وعده الهی عملی و رژیم جعلی صهیونیستی به تمام معنا نابود شود.
امام جمعه شیراز گفت: آنچه از مساله غصب سرزمین فلسطین مهمتر به نظر می رسد آواره کردن مردم بی دفاع فلسطین و ظلم هایی است که هر روز بر آنها روا داشته می شود و در این بین همکاری و همراهی بعضی از کشورهای عربی و اسلامی با اسرائیل است که به هیچ وجه توجیه پذیر نیست که یک کشور مسلمان با ادعای اسلامی بودن چگونه می تواند در کنار اسرائیل قرار گیرد و علیه مردم فلسطین توطئه کند.
وی افزود: سخنرانی رهبر معظم انقلاب در کنفرانس حمایت از انتفاضه به حدی اثرگذار بود که آمریکا، عربستان، اسرائیل و ترکیه در کنفرانس امنیتی مونیخ علیه جمهوری اسلامی ایران شروع به شعار دادن کردند.
آیت الله ایمانی اضافه کرد: این از بدبختی و بیچارگی دنیای اسلام است که کشوری که خود را خادم حرمین شریفین می داند در کنار اسرائیل غاصب و کودک کش قرار گیرد.

**مسئولان به داد مناطق سیل زده استان فارس برسند
امام جمعه شیراز، در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بارندگی های روزهای اخیر و جاری شدن سیل در برخی نقاط استان گفت: مسئولان هرچه سریعتر به فکری به حال مردم مناطقی که دچار سیلاب شده اند بکنند.
آیت الله ایمانی افزود: باید به اینها برای بازسازی منازلشان و همچنین خرید امکانات و مایحتاجی که همه را سیل نابوده کرده به سرعت تسهیلات داده شود
وی، ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده در جریان بارش های اخیر گفت: نمی خواهیم منکر زحمات مسئولان شویم اما باید بگویم کار تمام نشده و باید به سرعت و جهادی به امور مردم رسیدگی کرد.
خبرنگار: سارنگ عبداللهی ** انتشاردهنده: غلامرضا مالک زاده
6122 / 1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.