به گزارش ایرنا حجت الاسلام رضا حقیان در خطبه های نمازجمعه این هفته دورود در مصلی نمازجمعه این شهر افزود: پنجاه و سومین همایش سالانه مونیخ آلمان هفته گذشته در این شهر با حضور تعداد زیادی از وزرای خارجه کشورهای مختلف برگزار شد.
وی با بیان اینکه این همایش هرساله با دستور کار خاصی طراحی می شود، گفت: امسال متاسفانه در این همایش شاهد مواضع مشترک کشورهای آمریکا، اسرائیل، عربستان و ترکیه علیه ایران بودیم که هماهنگی این چهار کشور یک هشدار جدی برای کشورمان است.
امام جمعه دورود افزود: در این نشست عنوان شد که ایران در کنار کره شمالی یک تهدید جهانی و موجب بی انضباطی در جهان است و باید به فکر مقابله با آن باشیم.
وی اضافه کرد: بعد از این نشست جبهه جدیدی علیه نظام جمهوری اسلامی به بهانه حمایت ایران از تروریسم ایجاد شد.
حجت الاسلام حقیان خاطرنشان کرد: مسئولان کشور و مردم باید این تهدیدها و این جبهه جدید را جدی بگیرند و پادزهر مناسب که همان وحدت و انسجام حول محور ولایت مفقیه است را در مقابل این توطئه به کار ببرند.
وی افزود: اگر همچون 38 سال گذشته وحدت در کشور حفظ شود این توطئه جدید نیز مانند دیگر توطئه ها نقش بر آب می شود.

** مردم در تشییع و تدفین شهدای گمنام حضور پر رنگ داشته باشند
خطیب جمعه دورود گفت: شهرستان دورود در ایام فاطمیه و در روزهای 9 و 10 اسفندماه افتخار میزبانی از 2 شهید گمنام را خواهند داشت.
وی استقلال، عزت و عظمت ایران در دنیا را مرهون برکت خون شهدا دانست و افزود: به همین دلیل می طلبد مردم مومن شهرستان دورود همچون دیگر صحنه های نظام در مراسم تشییع و تدفین شهدا حضور باشکوه و پر رنگی داشته باشند.
حجت الاسلام حقیان اظهار کرد: مراسم استقبال از شهدا روز دوشنبه 9 اسفند راس ساعت 17 از ابتدای بلوار معلم به سمت مصلی نمازجمعه برگزار می شود و پس از آن مراسم شبی با شهدا در محل مصلی برگزار خواهد شد.
وی اضافه کرد:مراسم تشییع و تدفین نیز روز سه شنبه ساعت 10 صبح از محل مصلی نمازجمعه به سمت دانشگاه آزاد برگزار خواهد شد.
7268/3022
خبرنگار: میلاد باقری**انتشار دهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.