این خواننده و مدرس موسیقی در استهبان که اهالی فارس وی را با آلبوم های استارت وغروب عشق می شناسند، گفت: دو روز در هفته به تدریس موسیقی مشغولم که یک روز آن کاملا رایگان است که حتی تعجب خیلی از همکارانم را برانگیخته است.
رنجبر یکشنبه به ایرنا گفت: به عنوان شخصی که بیش از 15 سال از عمر خود را در عرصه موسیقی گذارنده ام معتقدم یک هنرمند صرفا نباید به دنبال مادیات باشد بلکه اگر تعهد کاری سرلوحه یک هنرمند قرار گیرد دستیابی به موفقیت حتمی است.
وی به برگزاری مراسم رونمایی از آخرین آلبوم خود در استهبان با حضور علاقه مندان اشاره کرد و گفت:خوشحالم زحماتی که در این زمینه متحمل شدم به ثمر نشست و این آلبوم پس از چند سال تلاش در دسترس علاقه مندان قرار گرفت.
این خواننده جوان گفت:‌ارایه یک اثر مناسب نیازمند زمان و هزینه است و این نوید را می دهم از این پس می خواهم آثاری با کیفیت بالا پیشکش دوستداران کنم.
وی افزود:شاید برخی تصور کنند وقتی یک آلبوم موسیقی در دسترس شان قرار می گیرد و مثلا هفت یا هشت آهنگ دارد، خیلی راحت تر منتشر شده و یا هزینه چندانی نداشته است، در پاسخ به این ذهنیت همین بس که بگویم تهیه آلبوم اخیر من غروب عشق بیش از چند سال طول کشید.
رنجبر افزود: تربیت یک هنرجوی خوب موسیقی در گرو آموزش با کیفیت است، اصلی که شاید آن چنان توجهی به آن نشده است.
این هنرمند استهبانی گفت:متاسفانه کیفیت بسیاری از آثار موسیقی پاپ در کشور ما چندان مطلبوب نیست و راه حل آن در گرو بهره گیری از تجارب بزرگان موسیقی و تخصص گرایی است چرا که دستیابی به یک اثر خوب حق مخاطب است.
وی ادامه داد:مشکلی که نیازمند توجه جدی دوستداران موسیقی به ویژه سرمایه گذاران محترم است حمایت مناسب از هنرمندان است که می بایست توجه بیشتری به آن صورت گیرد.
علیرضا رنجبر اجرای کنسرت موسیقی در استهبان را هدف خود دانست و گفت:به امید پروردگار در صورت رفع موانع که عمدتا مالی هستند می خواهم در آینده ای نه چندان دور در شهرم کنسرت داشته باشم.
خبرنگار:‌روح الله سعادتمند نژاد ** انتشار دهنده:‌غلامرضا مالک زاده
1876

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.