ناصر فغفوری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سرمایه گذاران این سه شرکت بزرگ، زمین های خود را آذر سال جاری در شهرک های صنعتی شماره 1 و 2 زنجان دریافت کرده اند.
وی یادآورشد: سرمایه گذار اصلی شرکت پارس سوئیچ آخرین فناوری تولید سکسیونر و کلیدها را در واحد صنعتی جدید خود به کار می گیرد.
فغفوری اظهار کرد: این شرکت خارج از مجموعه پارس سوئیچ و در شهرک صنعتی شماره یک با سرمایه گذاری 100 میلیارد ریالی فعالیت خود را آغاز می کند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: مجموعه شرکت های گلرنگ با سرمایه گذاری 400 میلیارد ریالی برای راه اندازی واحدهای تولیدی جدید خود در این استان، طی آذر سال جاری موفق به دریافت زمین در شهرک صنعتی شماره 2 شد.
وی خاطرنشان کرد: شرکت راشا کاسپین زمین مورد نیاز برای راه اندازی مرحله دوم این شرکت را با سرمایه گذاری 1.5 برابری مرحله نخست، در شهرک صنعتی شماره یک دریافت کرد.
فغفوری ادامه داد: راه اندازی این سه واحد صنعتی جدید، می تواند تاثیر بسزایی در صنعت، سرمایه گذاری صنعتی و اشتغال این استان داشته باشد.
شرکت راشا کاسپین مرحله نخست واحد صنعتی تولیدکننده انواع کاغذ و مقوا را در شهریور سال جاری با سرمایه گذاری چهار هزار و 800 میلیارد ریالی در شهرک صنعتی شماره یک راه اندازی کرد.
شرکت پارس سوئیچ هم اکنون بزرگترین تولیدکننده انواع کلیدهای فوق قدرت و سکسیونرهای قوی در کشور به شمار می رود که تمامی مجموعه تولیدی آن در زنجان مستقر است.
مجموعه شرکت گلرنگ تولیدکننده انواع شوینده هاست که برند معروفی در حوزه تولید شوینده های مختلف به شمار می رود.
3001/6085
خبرنگار: مینا افشاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.