رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد: آژیر خطر شیوع کرونا در استان فارس به صدا در آمده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از افزایش بی سابقه آمار مبتلایان به کرونا در فارس خبر داد و گفت: آمار ۲۴ ساعت گذشته استان فارس، نشانگر رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی در برابر کرونا است و آژیر خطر را برای این استان به صدا در آورده است.

به گزارش جماران، مهرزاد لطفی روز چهارشنبه در  نشست ستاد مدیریت بیماری کرونا در دانشگاه، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته و براساس آمارهای ارسالی از آزمایشگاه های تخصصی کرونا  در سطح استان، آمار شناسایی موارد جدید بی سابقه بوده و وضعیت استان را به روزهای نخست شیوع کرونا برگردانده است.

وی با تاکید بر رعایت اصول بهداشتی در برابر کرونا ، افزود: آمار صعودی مبتلایان در فارس، نشان دهنده بی توجهی و جدی نگرفتن دستورات بهداشتی در مقابله با این بیماری است.

روند صعودی مبتلایان در فارس و امکان ایجاد محدودیت های جدید

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز هشدار داد: آمار مبتلایان در فارس در مسیر افزایشی است و این امر می تواند باعث اجرای دوباره محدودیت هایی در زمینه تعطیلی مشاغل شود.

  لطفی یادآور شد: آمار مبتلایان در ۲۴ ساعت گذشته از ابتدای شیوع کرونا  در فارس، بی سابقه بوده و این امر بار بسیار زیادی به سیستم بهداشت و درمان استان وارد می کند.

وی از آمادگی بیمارستان های استان با تمام ظرفیت های موجود برای مقابله با بیماری کرونا  خبر داد و بر انجام مراقبت های بهداشتی برای کارکنان مراکز درمانی در راستای حفظ سلامت آنان تاکید کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد: لازم است کارکنان تمامی دستگاه ها، سازمان ها، ادارات و مراکز ارایه دهنده خدمات، برای پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا و قطع زنجیره انتقال این بیماری، ضمن استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی را جدی بگیرند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.