فرمانده سپاه احمد ابن موسی (ع) شیراز از توزیع 24 هزار بسته معیشتی توسط سپاه احمد بن موسی(ع) شیراز میان محرومین خبر داد.

فرمانده سپاه احمد ابن موسی (ع) شیراز با اشاره به توزیع 24 هزار بسته معیشتی میان محرومین، گفت: این رزمایش بزرگ مومنانه با همکاری سازمانها، گروههای جهادی و خیرین انجام شد.

به گزارش جماران، سرهنگ مرتضی خسروانی ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر و روز قدس، اظهار داشت: پس از فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص کمک به محرومان، بسیجیان نسبت به این موضوع پیش قدم شده ویکسری از اقدامات به جا و قابل تحسین انجام دادند.

خسروانی با اشاره به اینکه رزمایش کمک‌های مومنانه در شیراز با پیشقدمی بسیجیان و خیرین به بهترین شکل انجام گرفت، ادامه داد: این رزمایش با محوریت بسته بندی و توزیع اقلام معیشتی برای خانواده‌های محروم و نیازمند از ابتدای ماه مبارک رمضان شروع شد و تا به حال ادامه دارد.

وی افزود: ۲۴ هزار بسته معیشتی در شرق شیراز توسط بسیجیان در بین خانواده‌های مبتلا به کرونا و خانواده‌های نیازمندی که از این شرایط آسیب دیده بودند، توزیع شد.

فرمانده سپاه احمد ابن موسی (ع) شیراز با تاکید بر اینکه این رزمایش بزرگ مومنانه با همکاری سازمانها، گروههای جهادی و خیرین انجام شد، بیان داشت: در کنار این رزمایش بزرگ فعالیت‌های فرهنگی، تولید و توزیع ماسک و مواد ضد عفونی کننده نیز انجام گرفت.

خسروانی با اشاره به اینکه امروز آخرین مرحله از رزمایش کمک‌های مومنانه با حضور بسیجیان و گروههای جهادی صورت گرفت، خاطر نشان کرد: امروز ۱ هزار ۵۰۰ بسته معیشتی در بین خانواده‌های محروم شرق شیراز توزیع شد.

وی در پایان با تشکر از خیرین، گروههای جهادی، سازمان‌ها، بسیجیان و تمام کسانی که در این رزمایش بزرگ، سپاه را یاری کردند گفت: ۱۸۰ میلیون ریال هم با کمک خیرین برای اجاره خانه و مغازه‌های آسیب دیده از کرونا پرداخت شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.