سید «علی آقازاده» روز چهارشنبه در آیین رزمایش بسیج کارمندان در اراک، افزود: در پی فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر انجام رزمایش کمک مومنانه و مواسات با محوریت دفاتر نماینده ولی فقیه در استان‌ها این مهم در استان مرکزی نیز کلید خورد و تمامی بخش‌ها در دیار آفتاب برای تحقق ۱۰۰ هزار بسته هدفگذاری شده پای کار آمدند.

وی ادامه داد: با مشارکت دستگاه‌های اجرایی و حضور نیروهای سپاه روح الله و بسیج در فرصت کوتاهی اهداف تعیین شده محقق شد و پیش‌بینی می‌شود تا پایان ماه مبارک رمضان دو برابر سهم‌گذاری صورت گرفته عمل شود.

استاندار مرکزی گفت: تمامی شهرستان‌های استان مشارکت خوبی در برگزاری رزمایش مومنانه داشتند و این کار بزرگ که برای اولین بار انجام می شود نتیجه هوشمندی و تدبیر مقام معظم رهبری است که به موقع مطرح و انجام شد.

آقازاده اظهار داشت: به‌دلیل فشار اقتصادی ناشی از کرونا، نیاز است این رزمایش استمرار داشته باشد و رمز موفقیت آن است که بتوان به بهترین کیفیت از خانواده‌های نیازمند آبرومند دستگیری کرد.

فرمانده سپاه ناحیه اراک نیز گفت: پایگاه‌های بسیج ادارات در استان از ابتدای شیوع کرونا با سازماندهی کارمندان بسیجی اقدامات مطلوبی را در مبارزه با این ویروس انجام دادند.

سرهنگ پاسدار «محمدرضا عسگری» افزود: تشکیل کارگاه‌های تولید ماسک و دستکش بهداشتی،عملیات گندزدایی محلات و ادارات، تهیه اقلام اطلاع رسانی و آموزش کارمندان از جمله اقدامات آن‌ها بوده است.

وی اظهار داشت: با توجه به آسیب دیدن بخشی از افراد در این ایام بسیج کارمندان تهیه بسته های معیشتی را در دستور کار قرار داد که ۱۲۰ دفتر موجود در بسیج کارمندان برای تهیه بسته های معیشتی پای کار آمدند و هرکدام از پایگاه‌های بسیج در ادارات به اندازه توانشان وارد عمل شدند.

فرمانده سپاه ناحیه اراک بیان کرد: پایگاه بسیج کارمندان مستقر در استانداری مرکزی نیز در مرحله اول ۱۱۰ بسته معیشتی را تهیه و در بین خانواده ‌ای آسیب دیده توزیع کرد و در مرحله دوم رزمایش نیز تهیه ۳۰۰ بسته معیشتی را در دستور کار گذاشت.

استان مرکزی با یک میلیون و ۴۱۴ هزار نفر جمعیت در قلب کشور قرار گرفته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.