به گزارش خبرنگار مهر، خلیل حاجی پور بعد از ظهر دوشنبه در حاشیه کلنگ زنی طرح اقدام ملی مسکن در صدرا با حضور در جمع خبرنگاران بیان کرد: در شهر صدرا بیش از ۲۱ هزار واحد در قالب طرح مسکن میانی در نظر گرفته شده است که از این تعداد ۱۱ هزار واحد برای افرادی است که تاکنون دارای خانه نبودند.

وی اضافه کرد: مسکن اولی‌هایی که در طرح مسکن ملی ثبت نام کرده‌اند بایستی با مراجعه به سامانه متمرکز وزارت راه و شهرسازی نسبت به ثبت‌نام در این طرح اقدام می‌گردد این در حالی است که ۷ هزار و ۵۰۰ واحد نیز با امضای تفاهم نامه ساخت خواهد شد و مابقی تعهدات شهر صدرا در طرح مسکن ملی به صورت واگذاری زمین با تعهد ساخت خواهد بود.

حاجی پور در خصوص مرحله اجرای طرح مسکن ملی نیز تاکید کرد: کلنگ افتتاح عملیات عمرانی هزار واحد از طرح مسکن ملی در شهر سر را بر زمین زده شد این در حالی است که با توجه به تفاهم نامه‌ای که میان وزارت راه و شهرسازی و آموزش و پرورش امضا شده است ۴ بلوک ۶ طبقه برای ۱۰۰ واحد آپارتمانی عملیات اجرایی آن در فاز نخست آغاز شد.

وی اضافه کرد: با توجه به تعهدات شهر جدید صدرا در خصوص احداث ۲۱ هزار واحد مسکن ملی در مرحله اول تلاش خواهد شد که زمین‌های اختصاص داده شده به هزار واحد مسکن ملی در نیمه اول امسال مشخص و عملیات اجرایی ساخت این هزار واحد آغاز شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
3 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.