به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی طوسی دبیر اجرایی ستاد هفته هنر انقلاب اسلامی شهرستان آباده در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اعلام این مطلب گفت: شهید فرود در رشته هنری نمایش فعالیت داشته است.

وی افزود: شهید فرود از خانواده‌ای انقلابی و ایثارگر برخاسته است که سه فرزند و داماد این خانواده در طول هشت سال دفاع مقدس جان پاک خویش را تقدیم اسلام و انقلاب و میهن کردند.

دبیر اجرایی ستاد هفته هنر انقلاب اسلامی شهرستان آباده ادامه داد: شهید محمد کاظم فرود در زمستان سال ۱۳۴۰ در خانه‌ای که رنگ و بوی سادگی داشت و سرشار از عشق به ائمه و خدا در شهرستان آباده به دنیا آمد.

وی گفت: شهید فرود پس از دوران تحصیل و پس از پیروزی انقلاب اسلامی و تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عضویت سپاه در آمد و در قسمت تبلیغات سپاه آباده مشغول فعالیت شد.

طوسی در ادامه افزود: این شهید گرانقدر روز ۲۱ بهمن سال ۱۳۶۴ در عملیات والفجر ۸ به ارجعی پروردگارش پاسخ داد و در اروند رود به شهادت رسید. وی در زمان شهادت مسئول گروه تخریب گردان غواص‌ها بود که در شب اول حمله از اروند رود گذشته و با گلوله دشمن به شهادت رسید.

وی اعلام کرد: امیدواریم این نامگذاری بتواند نصب العین همه هنرمندان و مسؤولین فرهنگی شهرستان باشد تا در سال جاری بتوانند در برنامه‌های مختلف هنری و فرهنگی یاد و نام این شهید عزیز و سایر شهدای گرانقدر را گرامی بدارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.