۴۰ نفر از پزشکان شامل قلب و عروق، مغز و اعصاب، داخلی و عفونی، غدد و متابولیسم، دندان‌پزشک، کودکان و اطفال، زنان و زایمان، کلیه و مجاری ادراری، اعصاب و روان، چشم، تغذیه و رژیم درمانی، طب فیزیکی، طب اورژانس، گوش، حلق و بینی، رایولوژی و سونوگرافی و بیهوشی در این برنامه پاسخگوی سئوالات مردم هستند.

مردم می‌توانند مشکلات خود را به صورت پیام در پیام‌رسان واتساپ به شماره‌های ۰۹۳۰۷۹۱۶۰۱۸، ۰۹۲۲۶۷۳۶۸۸۰ و ۰۹۱۷۴۹۲۲۹۰۰ (ویژه آقایان) و شماره‌های ۰۹۱۷۱۹۰۸۰۸۴، ۰۹۱۷۷۹۱۵۹۶۸ و ۰۹۳۷۵۳۵۷۶۶۷ (ویژه بانوان) ارسال کنند.

این برنامه به همت ستاد برگزاری بیمارستان صحرایی بقیةالله (عج)، دانشگاه علوم پزشکی جهرم و حوزه مقاومت بسیج بقیة الله (عج) این شهرستان به اجرا در آمده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جهرم  شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در نتایج دریافتی امروز، ۲ مورد مثبت کرونا مربوط به دو خانم ۳۵ ساله جهرمی تأیید شد و به ثبت رسید.

دکتر محمد رحمانیان افزود: وضعیت عمومی هر دو بیمار خوب است و در بخش کرونای بیمارستان پیمانیه دوره درمان را سپری می کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به سرعت شیوع کرونا ویروس در کشور گفت: شیوع کرونا به گونه ای است که اگر توصیه های بهداشتی، چه فردی و چه اجتماعی رعایت نشود، هر کسی می تواند به یک ناقل بیماری تبدیل شود و سلامت نزدیکانش را به خطر بیندازد؛ از همین رو بهترین راه برای پیشگیری از بیماری و قطع زنجیره انتقال ماندن در خانه است.

وی ابراز کرد: شماره های ۲۴ ساعته واحد مبارزه با بیماریهای معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم۵۴۴۴۰۸۱۷ و سامانه کشوری ۱۹۰ پاسخگوی سؤالات شهروندان درباره بیماری کرونا هستند.

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی جهرم، این شهرستان از نظر گسترش کرونا در وضعیت قرمز است.تعداد مبتلایان در جهرم ۳۵ نفر است که از این تعداد یک نفر فوت شده است. تعداد بیماران مرخص‌شده از بیمارستان ۲۲ نفر است. از ۳۵مبتلای جهرم ۱۹نفر مرد و ۱۶نفر زن هستند.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.