عبدالرسول همتی روز پنجشنبه با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته، یک مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا در فارس گزارش شده است، افزود: تاکنون هفت نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در استان فارس جان خود را از دست داده اند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد: هم اکنون ۱۰۵ نفر از مبتلایان در بیمارستان بستری هستند و ۴۴ نفر از مبتلایان نیز به دلیل دارا بودن علایم محدود این بیماری در قرنطینه خانگی به سر می برند و ۲۳ نفر نیز با بهبودی کامل از بیمارستان ترخیص شده اند.

دکتر همتی ضمن تاکید مجدد بر اهمیت رعایت اصول بهداشتی، از عموم مردم فارس خواست ضمن توجه ویژه به رعایت اصول بهداشتی، از ترددهای غیرضرور پرهیز با جدیت پرهیز کنند و با عدم توجه به شایعات، اخبار و اطلاعات موردنیاز خود را از وبگاه اختصاصی بیماری کووید۱۹ به نشانی اینترنتی https://corona.sums.ac.ir/ دریافت کنند.

۶۰ درصد مبتلایان در استان فارس مرد و ۴۰ درصد زن بوده اند.بیشترین موارد ابتلا در فارس، در گروه سنی ۱۰ تا ۴۹ سال و پس از آن در گروه سنی ۵۰ سال و بالاتر قرار دارند.

علاوه بر شیراز، در شهرستان های فسا، نی ریز، اقلید، خرم بید، استهبان، داراب، ارسنجان، لارستان، کازرون، آباده ، مرودشت، قیروکارزین، فیروزآباد، جهرم، گراش، بوانات، زرقان، سرچهان و کوار بیماران مبتلای به کرونا شناسایی شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.