سید مجتبی حسینی، عصر جمعه پس از پایان بازی تیمش با تیم فجر شهید سپاسی شیراز که در ورزشگاه شهید دستغیب این شهر برگزار شد، به خبرنگاران بیان داشت: در اینگونه زمین‌های ورزشی فقط بایدهوایی بازی و یا از روی ضربات ایستگاهی موقعیت ایجاد کنیم، در این بازی نیز تیم ما و تیم فجر تنها از این راه فرصت گلزنی داشتند.

بازیکن سابق تیم ذوب آهن اصفهان، با بیان اینکه در این گونه زمین‌ها نمی‌شود فوتبال بازی کرد، افزود: در این بازی دعا می‌کردیم که بازیکنان ما مصدوم نشوند و نمی‌دانم چرا شیراز که ورزشگاه زیبا ۵۰ هزار نفری دارد، مسابقه‌ها در آن ورزشگاه برگزار نمی شود؟.

ورزشگاه ۵۰ هزار نفری پارس شیراز هم اینک زیر کشت است و قرار است مرحله نهایی (فینال) جام حذفی فوتبال در خردادماه ۹۹ در این ورزشگاه برگزار شود.

حسینی، نحوه قضاوت داور را در این دیدار خوب توصیف کرد. 

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان همچنین در مورد تصمیم‌گیری برای تعطیلی رقابت‌های لیگ با توجه به شیوع ویروس کرونا گفت: مسوولان سازمان لیگ آنچه در این مورد صلاح می‌دانند، انجام دهند.      

دیدار تیم‌های فجر شهید سپاسی شیراز و مس کرمان از هفته بیست و ششم رقابت‌های فوتبال دسته یک کشور، عصر جمعه در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت.

در پایان هفته بیست و ششم، مس رفسنجان با ۵۶ امتیاز همچنان در صدر جدول قرار دارد و از شانس زیادی برای کسب یکی از سهمیه‌های لیگ برتر برخوردار است، تیم مس کرمان با ۴۶ امتیاز هم چشم به دومین سهمیه دارد تا کرمانی‌ها با ۲ تیم خود را مدعی نشان دهند.

خوشه طلایی ساوه و آلومینیوم اراک نیزبا ۴۵ امتیاز، به ترتیب سوم و چهارم هستند و آنها هم همچنان چشم به لیگ برتر دارند، ضمن اینکه نود ارومیه هم ۴۴ امتیازی است که این تیم هم با توجه به اینکه هنوز هشت دیدار باقی مانده است، شانس برای صعود دارد.

تیم‌های بادران تهران و گل ریحان البرز هم با ۴۱ و ۴۰ امتیاز ششم و هفتم هستند ومی‌توانند مدعی باشند اما تیم هشتم جدول که فجر شهید سپاسی شیراز با ۳۷ امتیاز، کارش برای بازگشت به بالای جدول بسیار دشوار است و به نظر می‌رسد فارسی‌ها هم امسال در حسرت لیگ برتر باقی بمانند و هفت ساله شوند.

در رقابت‌های فوتبال دسته یک کشور ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی، ۲ تیم اول ودوم جدول جواز صعود به لیگ برتر دوره بیستم در سال ۹۹ را کسب خواهند کرد و ۲ تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می‌شوند.

تیم ملوان با ۲۴ امتیاز و شهرداری تبریز هم با ۱۰ امتیاز در خطر سقوط قرار دارند و به نظر می‌رسد تیم تبریز یکی از کاندیداهای سقوط باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.