به گزارش خبرنگار مهر، سید هاشم الحیدری، از رهبران جبهه مقاومت عراق عصر دوشنبه در دومین همایش فعالان فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز، گفت: اگر مجاهدت‌های حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم نبود تردیدی نیست که داعش در ایران هم حضور می‌یافت.

این عضو جبهه مقاومت عراق و همرزم سردار شهید قاسم سلیمانی با بیان اینکه کاریزمای قوی سیاسی، نظامی و اجتماعی شهید سلیمانی هنرایشان بود، افزود: جهاد او برای خداوند بود و کسب قدرت در مسیرش قرار نداشت.

الحیدری با بیان اینکه ترس از دشمن در زندگی حاج قاسم سلیمانی معنا نداشت، گفت: برای او حضور در خط مقدم جبهه دشمن کافی نبود و همیشه در خط اول مبارزه قرار می‌گرفت.

عضو جبهه مقاومت عراق با تصریح اینکه ایستادگی در مقابل داعش کار مردان خداست، تاکید کرد: حاج قاسم مؤمن به ولایت فقیه و هنرش در تبعیت از مقام معظم رهبری بود.

وی با بیان اینکه هنر، قوت و ابداع سردار شهید قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس در سرباز ولایت بودن است، عنوان کرد: قیمت خون حاج قاسم و همرزمانش خیلی گران است و همه باید شریک انتقام سخت خون آنان باشند.

الحیدری که در جمع استادان، دانشجویان و فعالان فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز سخن می‌گفت، بیرون رفتن آمریکا از عراق را عبور از پیچ تاریخی دانست و گفت: این اخراج شدنی است و اجرا خواهد شد و شمارش معکوس نابودی اسرائیل با خروج آمریکا از منطقه شروع شده است.

به گفته الحیدری، هنگامی که ۸۵ درصد خاک سوریه در دستان داعش قرار داشت به گواه دوست و دشمن نظام سوریه در خطر سقوط بود، اما فقط یک نفر در جهان اسلام گفت سوریه ساقط نخواهد شد و آن هم مقام معظم رهبری بودند.

این عضو جبهه مقاومت عراق ادامه داد: سلیمانی‌ها، همدانی‌ها، حججی ها در دشوارترین شرایط به جنگ با داعش رفتند و نقش حاج قاسم در این میان بی بدیل بود.

وی با بیان اینکه ایرانقلب جبهه مقاومت در برابر دشمنان است، تصریح کرد: کدام کشور منطقه را می‌شناسید که به اندازه ایران دارای صنعت باشد در حالیکه اگر نفت را از کشورهای عربی حوزه خلیج فارس بگیرند، باید به دوران شترسواری بازگردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.