عنایت‌الله رحیمی، چهارشنبه در پنجمین روز از دهه مبارک فجر، در حاشیه افتتاح و کلنگ‌زنی چندین پروژه عمرانی در شهرستان لارستان در جمع خبرنگاران افزود: پروژه‌های اقتصادی به ایجاد اشتغال و ثروت افزایی می‌انجامد، پروژه‌های درمانی سلامت جامعه را تامین و تضمین می‌کند و پروژه‌های فرهنگی و آموزشی نیز به عنوان زیرساخت توسعه روند توسعه و پیشرفت را تسهیل و سرعت می‎بخشد.
وی ادامه داد: تمام این اقدامات با توسعه اقتصادی و رفاه اجتماعی ارتباط نزدیک دارد و ما نیز می‌کوشیم که با فراهم کردن امکانات، ایجاد اشتغال و توسعه خدمات در بخش‌های مختلف رفاه مطلوبی را برای شهروندان فراهم کنیم.
استاندار فارس اظهار داشت: در دهه مبارک فجر امسال در شهرستان لارستان در مجموع شاهد بهره‌برداری از دهها طرح عمرانی، تولیدی، خدماتی و اقتصادی به ارزش ۳۰۰ میلیارد تومان خواهیم بود.
رحیمی اضافه کرد: امروز و همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر، ۱۰ پروژه از جمله نیروگاه خورشیدی شهرداری لطیفی، آموزشگاه ابتدایی دخترانه خیرساز دهکویه، آموزشگاه سه کلاسه استثنایی خیرساز نجفی کورده، بخش مراقبت‌های ویژه اطفال بیمارستان لار، بولوار سپهبد شهید قاسم سلیمانی و کارخانه تولید نایلون شهرک صنعتی لار با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.
وی افزود: علاوه بر این امروز شاهد آغاز عملیات ساخت آموزشگاه ۹ کلاسه دهکویه و شهرک گلخانه‌ای روستای کرده شهرستان لارستان و پارک بانوان شهر لار بودیم.
لارستان به مرکزیت شهر لار در ۳۷۸ کیلومتری جنوب شرقی شیراز است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.