مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی دوشنبه ۷ بهمن ماه در نشست کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر و انتخابات فارس گفت: با توجه به تبلیغات علیه نظام، وظیفه اطلاع رسانی سنگین تر از قبل شده است.

صابر سهرابی ابراز داشت: به همین منظور شورای فضای مجازی و شورای اطلاع رسانی استان راه اندازی شده تا بتوان با مدیریت صحیح دستاوردهای چهل و یک ساله انقلاب را منعکس کرد.

وی به برگزاری رویدادهای متنوع در ایام دهه فجر اشاره کرد و افزود: برای ایجاد شور و نشاط، امسال جشنواره موسیقی و فیلم فجر، جشنواره مد و لباس، مسابقات قرآنی با حضور ٧ هزار قرآن آموز و اختتامیه جشنواره مطبوعات در استان برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره به اینکه امسال برنامه ریزی شده که مدیران کل دستاوردهای انقلاب در حوزه خود را به سمع و نظر مردم برسانند، افزود: با برنامه ریزی انجام شده، تمام مدیران کل فارس می‌بایست دستاوردهای چهل و یک سال انقلاب در حوزه فعالیت خود را ارایه و رسانه‌های فارس آن را پوشش دهند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس نیز با تاکید بر اینکه رسانه‌های فارس باید سواد رسانه‌ای را در جامعه افزایش دهند، گفت: باوجود همه مشکلات و تحریم ها، هرسال شاهد اتفاقات خوبی در کشور هستیم که باید به آن موضوعات توجه ویژه شود.

محمد تقی سهرابی به همزمانی ٢٢ بهمن با چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت: برای این موضوع باید آمادگی کامل داشت زیرا مردم با حضور خود در مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی، قدرت اسلام و تشیع را به رخ جهانیان کشاندند و باید آن را قدر دانست.

وی ادامه داد: بزرگداشت جانباختگان سانحه هوایی نیز نباید فراموش شود و یاد و خاطره آن‌ها را در هر مراسمی باید گرامی داشت و  قدردان بصیرت، آگاهی و صبر خانواده‌های آنان بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.