در این بازی که عصر پنجشنبه از هفته نهم این رقابت‌ها در سالن خانه بسکتبال شیراز برگزار شد، تیم میزبان با نتیجه ۷۴ بر ۵۸ از سد تیم بسکتبال کردستان گذشت و به دومین پیروزی خود در این مسابقه ها دست یافت.

تیم فارس در این بازی با درخشش زهرا عیدی زاده که توانست ۱۳ امتیاز را کسب کند بر حریف خود غلبه کرد و نشان داد این تیم جوان می‌تواند به رده بالای جدول صعود کند.

در پایان هفته نهم، تیم فارس با این پیروزی با ۱۱ امتیاز خود را از انتهای جدول جدا  و به رده پنجم صعود کرد تا امیدوار به بازی‌های آینده و رهایی یافتن از خطر سقوط باشد.

هم اینک در جدول رده بندی گروه دوم، تیم بهمن تهران با ۱۸ امتیاز صدرنشین است و تیم‌های پالایش نفت آبادان و هرمزگان هم به ترتیب با ۱۶ و ۱۵ امتیاز دوم و سوم هستند.

همچنین خانه بسکتبال کردستان، خانه بسکتبال فارس با ۱۱ امتیاز چهارم  و پنجم هستند و تیم آویژه صنعت پارسا مشهد هم با ۱۰ امتیاز ششم است.

در گروه اول نیز تیم بانوان شهر گرگان با ۱۷ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و نامی‌نو اصفهان و سپهرداد تهران هم با ۱۶ و ۱۵ امتیاز، در جایگاه دوم و سوم قرار دارند.

در رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال بانوان کشور ۱۲ تیم در ۲ گروه شرکت دارند و در پایان مرحله مقدماتی تیم‌های اول و دوم هر گروه به مرحله نهایی صعود خواهند کرد و ۲ تیم انتهای جدول هم راهی دسته یک می شوند.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.