به گزارش خبرنگار ایرنا در جریان این رقابت ها و در بازی های انجام شده، تیم های بسکتبال بانوان چای رفاه لاهیجان و هایپر رشت رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم لاهیجان در یک بازی برتر با نتیجه 80 بر 30 برابر حریف خود پیروز شد.
همچنین در دومین بازی برگزار شده این هفته تیم های آرنا کاظمی رشت و ملوان نیروی دریایی بندرانزلی به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم رشت موفق شد حریفش را با نتیجه 73 بر 29 مغلوب کند.
در دیگر بازی برگزار شده از هفته پنجم رقابت های بسکتبال لیگ بانوان گیلان ، تیم های استودیو برنز لاهیجان و هیات بسکتبال تالش مقابل هم قرار گرفتند که در پایان تیم لاهیجان با نتیجه 72 بر 39 برابر حریفش به برتری دست یافت.
اما در آخرین و حساس ترین بازی برگزار شده از هفته پنجم این رقابت ها ، تیم های صدر جدولی جوانان عادلی صومعه سرا و روشن رشت رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم صومعه سرا با نتیجه 70 بر 57 برابر حریف خود به برتری رسید تا به تنهایی در صدر جدول این مسابقات قرار گیرد.
پریسا یعقوبی ، سونیا هوشنگی ، بیتا هاشمی ، هدیه صیاد، نیوشا بیگدلو، مهسا مختاری و نازنین کاظم زاده به عنوان داور، هفته پنجم رقابت های بسکتبال لیگ بانوان استان گیلان را قضاوت کردند.
در جدول رده بندی این رقابت ها نیز تیم بسکتبال بانوان جوانان عادلی صومعه سرا با پنج پیروزی متوالی در مکان اول قرار دارد و تیم روشن رشت نیز با چهار پیروزی و یک شکست در رتبه دوم این جدول قرار دارد.
در سومین دوره رقابت های بسکتبال لیگ بانوان استان گیلان جام دختران باران ، تیم های بسکتبال بانوان روشن رشت ، استودیو برنز لاهیجان ، هایپر رشت ، هیات تالش ، چای رفاه لاهیجان ، آرنا کاظمی رشت ، جوانان عادلی صومعه سرا و نیروی دریایی ملوان بندرانزلی شرکت دارند که تیم های حاضر در این دوره از رقابت ها به صورت دوره ای و متمرکز با هم رقابت می کنند.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.