به گزارش خبرنگار ایرنا در جریان این رقابت ها و در بازی های انجام شده، تیم های بسکتبال بانوان هیات تالش و هایپر رشت رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم هیات تالش در یک بازی برتر با نتیجه 78 بر 31 برابر حریف خود پیروز شد.
در دومین بازی برگزار شده این هفته نیز تیم های آرنا کاظمی رشت و چای رفاه لاهیجان به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم رشت موفق شد حریفش را با نتیجه 55 بر 21 مغلوب کند.
همچنین در دیگر بازی برگزار شده از هفته چهارم رقابت های بسکتبال لیگ بانوان گیلان ، تیم های استودیو برنز لاهیجان و جوانان عادلی صومعه سرا مقابل هم قرار گرفتند که در پایان تیم صومعه سرا با نتیجه 53 بر 41 برابر حریفش به برتری دست یافت.
اما در آخرین بازی برگزار شده از هفته چهارم این رقابت ها ، تیم های نیروی دریایی ملوان انزلی و روشن رشت رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم رشت با نتیجه 97 بر 21 برابر حریف خود به برتری رسید.
پریسا یعقوبی ، سونیا هوشنگی ، بیتا هوشنگی ، مارال صفاپور ، هدیه صیاد، نیوشا بیگدلو، شیرین توپچی نژاد و نازنینن کاظم زاده به عنوان داور، هفته چهارم رقابت های بسکتبال لیگ بانوان استان گیلان را قضاوت کردند.
در جدول رده بندی این رقابت ها نیز تیم های بسکتبال بانوان روشن رشت و جوانان عادلی صومعه سرا با چهار پیروزی متوالی و به دلیل تفاضل گل، به ترتیب در مکان های اول و دوم جدول قرار دارند.
در سومین دوره رقابت های بسکتبال لیگ بانوان استان گیلان جام دختران باران ، تیم های بسکتبال بانوان روشن رشت ، استودیو برنز لاهیجان ، هایپر رشت ، هیات تالش ، چای رفاه لاهیجان ، آرنا کاظمی رشت ، جوانان عادلی صومعه سرا و نیروی دریایی ملوان بندرانزلی شرکت دارند که تیم های حاضر در این دوره از رقابت ها به صورت دوره ای و متمرکز با هم رقابت می کنند.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.