امیر بنی کریمی روز چهارشنبه برسوخت رسانی بدون وفقه در سطح استان فارس تاکید کرد و افزود: حدود ۴۰ درصد بنزین استان در کلان شهر شیراز مصرف می شود که با اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت این میانگین مصرف از روزانه ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر به یک میلیون و ۸۵۰  هزار لیتر رسیده است.

 مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس با بیان این موضوع که سیاست کلی کشور در بخش مصرف سوخت بویژه حمل ونقل توسعه سوخت پاک وغیر آلاینده سی ان جی است گفت : میانگین مصرف این سوخت در استان فارس تا قبل از اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت یک میلیون و ۲۵۰  هزار متر مکعب بوده که پس از اجرای طرح با افزایش ۱۵ درصد به یک میلیون و ۵۰۰ هزار مترمکعب در روز رسیده است.

این مقام مسوول همچنین تصریح کرد : با این میزان افزایش مصرف گاز سی ان جی در استان از ابتدای اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت تاپایان دهم آذر ماه جاری بیش از ۲۲ میلیون و ۵۰۰  هزار لیتر در مصرف بنزین صرفه جویی شده است، که این مهم از طریق تعداد ۱۲۸ باب جایگاه سی ان جی فعال در استان انجام می شود.

وی همچنین گفت : در راستای حمایت از جایگاه های خسارت دیده وسوخترسانی مطلوب تر به مردم با انجام تمهیدات لازم تعداد پنج باب جایگاه سیار در شهر شیراز مستقر و مورد بهره برداری قرار گرفت و در حال حاضر وضعیت سوخت رسانی در سطح استان بدون مشکل در حال انجام می باشد.

مراجعه روزانه یک هزار و ۲۰۰  نفر برای حذف رمز کارت سوخت

وجیه الله ستوده رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه مرکزی شیراز نیز  از رمز گشایی بیش از ۱۵ هزار کارت هوشمند سوخت در شیراز خبرداد و گفت: با توجه به ضرورت استفاده از کارت هوشمند سوخت شخصی بطور میانگین روزانه بیش از یک هزار و ۲۰۰ عدد کارت هوشمند سوخت در شیراز رمزگشایی می شود .

 ستوده افزود: درراستای خدمات رسانی مطلوبتر به مردم عملیات رمز گشایی کارت هوشمند سوخت از ماه‌های قبل از اجرای آغاز شده و از ابتدای اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت تا ۱۰ آذر ماه سال جاری حدود ۱۵  هزار کارت هوشمند سوخت در ناحیه رمز گشایی شده اند .

رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه مرکزی شیراز با تشکر از همکاری واحد حراست در برقراری امنیت و کمک به تسریع روند حذف رمز کارت هوشمند سوخت درسطح ناحیه بویژه در روزهای ابتدای اجرای طرح اظهارکرد: با توجه به وسعت و جمعیت شهر شیراز و چهار شهرستان تحت پوشش ناحیه و همچنین در راستای خدمات رسانی بهتر به مردم با انجام تمهیدات لازم تعداد دستگاه های رمزگشایی درسطح ناحیه دو برابر و روند رمز گشایی با سرعت بیشتری در حال انجام می باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.