امیر بنی کریمی دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام آمادگی برای تامین سوخت و فرآورده های نفتی در عین حال شهروندان را به مصرف بهینه و صرفه جویی دعوت کرد.
وی با بیان اینکه در مقایسه با مصرف متعارف روزانه استان فارس شاهد 19 درصد در افزایش مصرف بنزین هستیم گفت: در شرایط متعارف در استان فارس روزانه حدود 5 میلیون و 700 هزار لیتر بنزین مصرف می شود.
بنی کریمی میزان توزیع گاز CNG نیز در روزهای پایانی سال گذشته و در اوج سفرها را با رشد 2 درصدی اعلام کرد و گفت: از میزان روزانه مصرف یک میلیون و 400 هزار متر مکعب به مصرف یک میلیون و 430 هزار متر مکعب رسیده ایم .
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی فارس در ادامه گفت : از شروع تعطیلات نوروزی امسال تا کنون به طور متوسط روزانه سه میلیون و 750 هزار لیتر نفت گاز(گازوئیل) در استان فارس مصرف شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش 7 درصدی دارد.
به گفته وی در حال حاضر تعداد 128 باب جایگاه CNG گاز و 272 باب جایگاه عرضه سوخت مایع با 2هزار 500 نازل بنزین ، 950 نازل نفتگاز و 633 نازل CNG در سطح استان فعال و در حال سرویس دهی هستند.
بنی کریمی گفت : با برنامه ریزی های صورت گرفته تأمین سوخت مورد نیاز مسافرین نوروزی به خوبی در حال انجام است و بخش های ستادی و عملیاتی از مدت ها قبل آماده شده اند تا سوخت رسانی به خودروها در جایگاه های عرضه سوخت بدون هیچ وقفه و روان انجام شود .
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی فارس اضافه کرد : گروه های بازرسی و نظارتی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان به منظور رصد و پایش عملکرد جایگاه ها و مجتمع های خدماتی و رفاهی فعال و به طور مداوم و مستمر نحوه خدمت رسانی را مورد رسیدگی قرار می دهند تا بهترین شرایط برای عرضه فرآورده های نفتی در ایام تعطیلات برای هموطنان فراهم شود.
شماره تلفن 09627 مرکز پاسخگویی به شکایات مردمی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران به صورت شبانه روزی آماده دریافت شکایات، انتقادات و پیشنهادهای مردم و مسافران است.
6113 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.