سید احمد احمدی‌زاده، چهارشنبه در آیین معارفه معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه شهرستان جهرم،  نقش همه احزاب و گروه های سیاسی را در انتخاباتی پُر شور، با نشاط و ایمن بسیار مهم و حائز اهمیت دانست و اظهار داشت: مقرر شده برای انتخابات پیش رو (دوم اسفند ۹۸) با تشکیل کمیته های مختلف در استان فارس، زمینه این امر مهیا شود. 

 وی افزود: هم اینک استان فارس از آرامش، اتحاد و انسجامی خوب برخوردار است و شاهد یک امنیت قابل قبول و با ثبات در مناطق مختلف این استان هستیم.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان، دوم اسفند ۹۸ در کشور برگزار می شود.

محمدرضا رضایی کوچی، نماینده مردم شهرستان‌ های جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین گفت: امیدواریم فرماندار ویژه جدید شهرستان جهرم با تلاشی دو چندان پیگیر اجرای طرح های ملی در دست احداث این شهرستان باشد و توسعه متوازن و تکریم ارباب رجوع را در اولویت برنامه های خود قرار دهد.

در ادامه این آیین مهدی شفیعیان به عنوان معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه شهرستان جهرم معرفی و از خدمات علیرضا صحراییان فرماندار پیشین این شهرستان تقدیر شد. 

مهدی شفیعیان که بیست و یکمین فرماندار شهرستان جهرم است، متولد ۱۳۶۰ و دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته جغرافیا و برنامه ریزی شهری است. وی پیشتر در سمت های 

معاون امور هماهنگی عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان جهرم، بخشداری مرکزی خنج، کردیان و سیمکان جهرم فعالیت داشته است.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.