سید احمد احمدی‌زاده، روز پنج‌شنبه در آیین تودیع و معارفه  فرماندار ویژه شهرستان فسا اظهار داشت: با توجه به اهمیت برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور و بانشاط، دانشگاه و دانشگاهیان نیز باید فضای جامعه و به ویژه جامعه دانشجویی و نخبگان را به سمت مشارکت حداکثری سوق دهند.

وی  با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفندماه امسال ادامه داد:  همه عوامل اجرایی انتخابات می بایست با همکاری عوامل نظارت در فراهم کردن شرایط جهت برگزاری انتخاباتی امن و پرنشاط تلاش نمایند.

احمدی زاده در این آئین با تأکید بر ضرورت بسترسازی در جامعه به منظور گسترش فضای باز سیاسی در چارچوب‌های قانونی اظهار داشت: گروه‌ها و احزاب سیاسی قانونی باید به عنوان محور اصلی در ایجاد فضای پرنشاط سیاسی ایفای نقش کنند.

وی تاکید کرد :از ظرفیت‌های سیاسی و اجتماعی استان برای جلب و جذب مشارکت حداکثری آحاد مردم شریف استان فارس در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سالجاری به صورت کامل استفاده شود .

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در ادامه این مراسم با تقدیر از زحمات و تلاش های سلیمان کرمی فرماندار سابق شهرستان فسا ؛ حسین آرگیو را به عنوان سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان فسا معرفی کرد.

دکتر محمد جمالی نماینده مردم شهرستان فسا در مجلس شورای اسلامی هم در این آیین گفت: هر کس در هر حزب و جناح سیاسی که در خدمت انقلاب اسلامی و مردم باشد عزیز و محترم است.

وی با اشاره به تحریم‌های مختلف اعمال شده از سوی آمریکا بر مردم ایران اظهار داشت: یکی از مسائلی که امروز به شدت از سوی دشمنان دنبال می شود ، این است که ثابت کنند نظام جمهوری اسلامی نظامی بی کفایت است و وظیفه همه ماست که این نقشه آنها را باطل کنیم.

جمالی ادامه داد: شرایط فعلی مملکت ، شرایطی نیست که بتوان همه توقعات را برآورده کرد اما آن میزانی که می‌شود حتما برآورده می کنیم.

به گفته وی فساد ریشه همه حکومت‌ها را سست و ضعیف و عدالت آن را قوام می بخشد.

سلیمان کرمی فرماندار سابق شهرستان فسا هم طی سخنانی گفت: اکنون که بعد از  سه سال خدمت در این شهرستان مصلحت بر این شد تا در جایی دیگر خدمت نمایم ، فرصت را مغتنم شمرده و به پاس همکاری ، لطف و همدلی و حمایت‌های بی شائبه کلیه شهروندان همکاران و دوستان عزیزی که همواره یاری گر اینجانب بوده اند سپاسگزاری می نمایم .

در این مراسم از خدمات سلیمان کرمی تقدیر و حسین آرگیو به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان فسا معرفی شد.

شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است. 

۹۶۵۳/ ۶۱۱۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.