محمد بذرافشان مقطع زمانی این کمک ها را از ابتدای سال ۹۸ تاکنون  ذکر کرد و گفت:‌۲۵۳ میلیارد و ۲۰۶ میلیون ریال در این زمینه هزینه شده که  ۳۰ میلیارد ریال آن از محل زکات استان، ۴۹ میلیارد ریال توسط خیران، ۲۰ میلیارد و ۱۷۶ میلیون ریال از محل کمک های مردمی و مابقی از محل اعتبار دولتی، تسهیلات صندوق قرض الحسنه امداد ولایت و امداد تامین و هزینه شده است.

براساس مطلب دریافتی از کمیته امداد استان فارس در مقطع زمانی یادشده ۲۰۰ واحد مسکن روستایی و ۲۷۰  واحد مسکن شهری برای مددجویان این استان خریداری و یا احداث شده است که به گفته مدیر کل این نهاد علاوه بر این تاکنون،یک هزار و ۶۱  واحد مسکن شهری و روستایی مددجویان این استان در این مدت  تعمیر جزئی و کلی شده است.

مدیر کل کمیته امداد فارس ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۲۳ واحد مسکن نیمه تمام روستایی و شهری نیز تکمیل شده و ۲ واحد مسکن نیز برای مددجویان در طرح مهاجرت از شهر به روستا تامین شده است.

 بذرافشان اضافه کرد: احداث، تکمیل و بازسازی، اجاره مسکن و تامین انشعابات آب، برق، گاز، احداث آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی و تخصیص اعتبار برای تعمیر مسکن از فعالیت های این نهاد در حوزه مسکن مددجویان است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.