مهرداد انصاری چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: گردشگران قطار گردشگری عقاب طلایی در مجموع ۶۰ نفر از کشورهای آمریکا، انگلستان، کانادا، فرانسه، مجارستان، لهستان، نیوزیلند، چین و روسیه است و ۴۶ نفر خدمه نیز از کشورهای روسیه، مجارستان و ترکمنستان  این گردشگران را همراهی می کنند.

وی ادامه داد: بیست و نهمین قطار گردشگری در تاریخ امروز ۱۷ مهرماه از طریق مرز ریلی سرخس وارد کشور می شود که پس از عبور از شهرهای مشهد،کرمان، اصفهان در نهایت روز دوشنبه مورخ ۲۲ مهرماه ساعت ۶ صبح وارد ایستگاه راه آهن سعادتشهر خواهد شد.

انصاری اضافه کرد: گردشگران این تور تحت عنوان راه ابریشم(شمال-جنوب)  ۲۰ نفر است که طی یک سفر هفت روزه از جاذبه های توریستی و اماکن تاریخی و فرهنگی کشور در شهرهای مشهد، یزد، کرمان، اصفهان و شیراز شیراز بازدید خواهند کرد.

وی اظهار داشت: این گروه پس از بازدید از اماکن مذهبی،تاریخی و فرهنگی استان فارس در ساعت ۱۹:۲۰ همان روز از طریق ایستگاه راه آهن شیراز به مقصد تهران حرکت و در نهایت در تاریخ ۲۳ مهر در تهران به سفر خود پایان خواهند داد.

انصاری تصریح کرد: سی امین قطار گردشگری با عنوان راه ابریشم(جنوب-شمال) نیز با ۴۰ گردشگر و ۴۶ خدمه روز سه شنبه مورخ ۲۳ مهرماه سوار بر قطار از تهران به مقصد استان فارس به عنوان اولین مقصد گردشگری خود حرکت می کنند و در ساعت ۸:۵۵ روز چهارشنبه مورخ ۲۴ مهرماه وارد استان فارس می شود.

انصاری افزود: گردشگران پس از بازدید از اماکن تاریخی، فرهنگی و گردشگری استان فارس در ساعت ۲۰:۲۰ همان روز از استان فارس خارج می شوند و پس از بازدید از اماکن تاریخی،فرهنگی و گردشگری استان های اصفهان، کرمان، یزد و مشهد در تاریخ ۲۹ مهرماه به سفر خود پایان خواهند داد.

۹۸۷۳ / ۲۰۲۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.