سید محمود موسوی مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی فارس شامگاه سه‌شنبه در آیین گشایش این نمایشگاه هاگفت: پیشروترین و برترین شرکت های این حوزه و ارائه دهندگان انواع محصولات و خدمات مرتبط در یک مکان در دسترس علاقه مندان و فعالان مرتبط با این عناوین قرار گرفتند تا با حذف واسطه ها و ارتباط مستقیم تولیدکنندگان با مصرف کنندگان موجب رونق اقتصادی بیشتر شود.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی فارس بیان کرد: در بخش نمایشگاه لوازم خانگی، صوتی و تصویری ۶۷ شرکت در سالن حافظ به مساحت ۶۰۰۰ متر مربع با زمینه فعالیت انواع یخچال و فریزر، تلویزیون، لباسشویی، سینک و ظرف شویی، جاروبرقی، ظروف آشپزخانه، چرخ خیاطی، دستگاه های تصفیه آب و... آخرین محصولات و خدمات خود را نمایش می‌دهند.
وی افزود: حدود ۳۰درصد از مشارکت کنندگان لوازم خانگی را فعالان این عرصه در استان فارس تشکیل داده اند و مابقی از استان های تهران، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، زنجان، قزوین، همدان، مازندران و اصفهان در این نمایشگاه حاضر شدند که برخی از این شرکت ها و تولیدکنندگان به ارایه محصولات خود با تسهیلات بلند مدت می پردازند.
موسوی گفت: دو سالن سرو و بهار به نمایشگاه های تجهیزات فروشگاهی و تجهیزات هتل ، رستوران و آشپزخانه های صنعتی به مساحت ۴۰۰۰ متر مربع اختصاص یافته  و  ۳۲ شرکت که ۴۲ درصد آنها از استان فارس و مابقی از استان های تهران، قم، خراسان رضوی، هرمزگان و اصفهان هستند  در این عنوان نمایشگاهی حضور دارند و به ارایه انواع استندهای فروشگاهی، تجهیزات اتاق هتل، ترازوهای فروشگاهی، لوازم و ماشین آلات تجهیزات آشپزخانه های صنعتی، رستوران وفست فود، انواع اتوماسیون و نرم‌افزارهای هوشمند فروشگاهی و هتلی، تجهیزات رختشورخانه ، خدمات و دستگاه های پرداخت و غیره می پردازند.
علاقه مندان و مردم می توانند به‌منظور بازدید از این نمایشگاه تا  جمعه ۱۹ مهر ماه ۱۳۹۸ همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ به محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس در شهرک گلستان شیراز مراجعه کنند.

۹۸۸۵ / ۱۸۷۶ 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.