مدیرعامل نمایشگاه بین المللی فارس شامگاه سه‌شنبه در آیین گشایش این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه با رویکرد حمایت از تولیدکنندگان، صنعتگران و کمک به رونق تولیدات داخلی برگزار شده است و فرصتی بسیار مغتنم برای معرفی شرکت‌های فعال در این صنعت، دستاوردها، محصولات و خدمات آن‌هاست.

سید محمود موسوی اعلام کرد: استقبال از این نمایشگاه بعد از یک سال تعطیلی با ۲۵ درصد رشد مخاطب آغاز شده که براساس آن ۱۶۷ غرفه در این نمایشگاه برپا شده است که ۴۷ درصد آنها از استان فارس و مابقی از استان‌های تهران، خراسان رضوی و اصفهان به شیراز آمده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی صنعت برق در سه سالن سرو، بهار و نرگس به مساحت ۶ هزار مترمربع دایر شده است و مشارکت کنندگان با زمینه فعالیت تولید و تعمیر انواع تابلوهای برق فشار قوی، فشار ضعیف، برق صنعتی، پایه چراغهای خیابانی، سیم و کابل، تجهیزات برقی، سیستم های خورشیدی، صاعقه‌گیر، تجهیزات محافظتی، تابلوهای نوری، چراغ های روشنایی و تزئینی و لوستر به ارائه جدیدترین محصولات و خدمات خود می‌پردازند.

به گفته موسوی، علاقمندان، متخصصان و عموم مردم می‌توانند به‌منظور بازدید از این نمایشگاه تا روز جمعه  ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ به محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی فارس واقع در شهرک گلستان مراجعه کنند.

۹۸۸۵ / ۲۰۲۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.