سید احمد احمدی‌زاده شامگاه پنجشنبه ۱۴شهریورماه در جلسه شورای اداری استان فارس افزود: دستگاه‌های اجرایی و به خصوص روابط عمومی‌ها باید در روند اطلاع‌رسانی نقشی پررنگ ایفا کنند و برای انعکاس اخبار برنامه داشته باشند تا بتوان بر عملیات روانی شدیدی که علیه مردم و دولت در جریان است مقابله کرد و رضایتمندی‌ جامعه را کسب کرد.

 رئیس ستاد انتخابات استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود گفت: هرگونه تبلیغات زودهنگام انتخاباتی رصد می‌شود و به محض تشکیل شورای پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در دستورکار قرار می‌گیرد؛ همچنین همه فعالیت‌های انتخاباتی خارج از موعد مدنظر هیئت اجرایی و نظارت است.

وی با تاکید بر اینکه رأی مردم حق الناس و صیانت از آن ضروری است، اظهار داشت: گلوگاه‌های ضربه‌زننده به امنیت و سلامت انتخابات را شناسایی کرده‌ایم و آماده‌ایم براساس منویات رهبری در این خصوص، با هدایت رئیس جمهور، وزیر کشور و استاندار فارس انتخاباتی سالم و ایمن برگزار کنیم.

وی سال ۱۳۹۸ را سال سیاسی و سیاسی و انتخاباتی دانست و گفت: ستاد انتخابات در استان فارس تشکیل شده و کمیته‌های زیرمجموعه آن نیز شکل گرفته است و از پایان اردیبهشت‌ماه نیز کار خود را آغاز کرده است.

وی افزود: استان فارس از منظر برنامه‌ریزی برای انتخابات از تقویم تعیین‌شده جلوتر است.

معاون استاندار فارس با بیان اینکه انتخابات بر مبنای چهار رکن مشارکت، رقابت، امنیت و سلامت برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: در همین راستا حوزه‌های امنیتی شهرستان‌ها رصد شده، طرح‌ها آماده است و امور همگام با سیاستگذاری‌ها پیش می‌رود.

احمدی‌زاده بیان داشت: به‌همین منظور، استان فارس به پنج منطقه انتخاباتی شمال، جنوب، شرق، غرب و مرکز تقسیم شده است و آموزش‌هایی در حوزه‌های حقوقی، فناوری اطلاعات، امنیتی و سیاسی به دست‌اندرکاران انتخابات در شهرستان‌ها ارائه شده است و به محض تشکیل هیات اجرایی نیز جلسات تخصصی آموزشی برنامه‌ریزی شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس همدلی و همراهی بین اجزای برگزار کننده انتخابات و نظارت دقیق بر این فرایند را هدف مهم متولیان امر انتخابات در فارس عنوان کرد و ادامه داد: اگر در زمینه انتخابات همدل و همراه نباشیم، ممکن است با مشکلاتی مواجه شویم.

احمدی‌زاده در ادامه به مدیران دستگاه‌های اجرایی یادآوری کرد که براساس ماده ۱۱ قانون انتخابات مکلف‌ هستند کارکنان و سایر امکانات خود را در اختیار برگزارکنندگان انتخابات قرار دهند؛ از همین رو باید از هم‌اکنون این موضع را مدنظر قرار دهند.

وی همچنین عنوان کرد که از امکانات، نیرو، تجهیزات و ظرفیت‌های موجود در دانشگاه‌ها نیز در این خصوص استفاده خواهد شد.

۹۸۸۵ / ۲۰۲۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.