رییس مرکز بهداشت شهرستان مرودشت  روز چهارشنبه با  اعلام  تعطیلی ۲ فروشگاه آرایشی بهداشتی متخلف بیان کرد: این دو فروشگاه متخلف، با فروش دستگاه‌های غیرمجاز و انجام تخلف‌های بهداشتی، فعالیت داشتند که با همکاری بازرسان بهداشت محیط و نیروی انتظامی، با دستور مقام قضایی تعطیل شدند.

دکتر روح الله کریمی با اشاره به اینکه محصولات تهیه شده در این فروشگاه‌ها در فضای غیربهداشتی و بدون مجوز بهداشتی تولید و به فروش می رسید  افزود: پرونده افراد متخلف برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی تحویل داده شده است.

تعطیلی کارگاه فراوری قهوه با ۱۲ تن قهوه غیر بهداشتی 

رییس مرکز بهداشت شهرستان مرودشت همچنین از تعطیلی یک کارگاه فرآوری غیربهداشتی قهوه در این شهرستان با حدود ۱۲تن قهوه دانه قهوه خام و فراوری شده غیربهداشتیخبر داد و گفت: با توجه به گزارش مردمی مبنی بر فراوری قهوه به صورت غیربهداشتی در کارگاهی در مرودشت، بازرسان بهداشت محیط مرکز بهداشت، پس از هماهنگی با مقام قضائی و کسب مجوز قانونی، به همراه ماموران نیروی انتظامی به محل کارگاه مراجعه و این واحد را شناسایی کردند.

کریمی ادامه داد: پس از ورود بازرسان بهداشت محیط به این کارگاه مشاهده شد که فردی اقدام به فراوری تولید قهوه غیربهداشتی کرده و با دستور مقام قضایی، تمامی این قهوه‌ها ضبط و با تعطیل کردن این کارگاه، از ادامه فعالیت آن جلوگیری به عمل آمد.

رییس مرکز بهداشت شهرستان مرودشت با بیان اینکه محصولات تهیه شده در این کارگاه در فضای غیربهداشتی و بدون مجوز بهداشتی تولید می شد، افزود: پرونده فرد خاطی برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی تحویل داده شد.

او از مردم خواست تا در صورت مشاهده این چنین مواردی که بهداشت جامعه را به خطر می اندازد، موضوع را به کارشناسان سامانه ارتباطات مردمی وزارت بهداشت به شماره ۱۹۰، اطلاع دهند.

بیش از ۴ هزار مورد شکایت مردمی در سامانه ۱۹۰ طی ۴ ماه نخست سال جاری ثبت شده است.

۶۱۱۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.