سرهنگ رضا ظهیریان روز سه‌شنبه در نشست با خبرنگاران این شهرستان اظهار داشت: رسانه در عصر ارتباطات نقش بی‌بدیلی در فرایند پیچیده ارتباطی ایفا میکنند و خبرنگاران در جنگ نرم دشمنان علیه کشورمان، در خط مقدم قرار دارند. 

وی افزود: امنیت عمومی یکی از اساسی‌ترین نیازهای جامعه امروزی است و  احساس امنیت در بین مردم تنها با همکاری رسانه‌ها ممکن است.

وی اضافه کرد: اصحاب رسانه می‌توانند با شناسایی نقاط ضعف و کمبودها در جامعه مسوولان را آگاه کنند تا آنان نیز بتوانند راهکارهای مناسب را برای حل این مشکلات پیدا کنند تا جامعه متضرر نشود.

وی یادآور شد: تا زمانی که رسانه‌ها اخبار و مطالب موثق و درست را در اختیار مخاطبان قرار دهند، اعتماد به آنان بیشتر می‌شود و مردم به جای رصد مطالب و اخبار در رسانه‌های بیگانه، دنبال رسانه‌های داخلی خواهند بود.

فرمانده انتظامی مهاباد با اشاره به برگزاری رزمایش امنیت و آرامش ۳ در این شهرستان، گفت: این مانور توسط فرماندهی انتظامی مهاباد و با همکاری ارگان‌های امدادی این شهرستان روز چهارشنبه، ۲۳ مرداد برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: این رزمایش با هدف ارتقای آمادگی انتظامی و امدادی شهرستان از ساعت ۷:۳۰ تا ۹:۳۰ برگزار می‌شود و اختلالی در عبور و مرور درون شهری مهاباد ایجاد نمی‌کند.

در پایان این نشست از خبرنگاران رسانه‌های فعال در حوزه نیروی انتظامی این شهرستان با اهدای لوح قدردانی شد.

۳۰۲۰/۳۰۷۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.