بارها کارشناسان و پیشکسوتان فوتبال این استان، نسبت به ضعف در ساختار هیات فوتبال فارس و شیراز به ویژه در رده پایه ها نیز هشدار داده بودند اما اراده ای برای برطرف شدن این ضعف بزرگ و مشهود دیده نشد و نتیجه آن هم همین فهرست ۳۰ نفره تیم ملی نونهالان است که نامی از فارس نیست.

زمانی نه چندان دور فارس بیشترین بازیکنان را در اردوی های مختلف  تیم ملی داشت و بسیاری هم در تمام رده ها ملی پوش شده  و به تیم های مطرح تهرانی و دیگر استان های کشور هم پیوستند.

 اینکه چرا این کارخانه سازندگی از رونق افتاده همانگونه که بارها اشاره شد  نیازبه یک خانه تکانی اساسی در ساختار هیات فوتبال کاملا احساس می شود.

در بین این ۳۰ نفر دعوت شده به اردو استان اصفهان با پنج بازیکن بیشترین سهمیه را دارد، تهران، خوزستان، البرز و اردبیل هم به ترتیب چهار و بازیکن سهمیه دارند.

برخی استان ها که سابقه زیادی در فوتبال کشور ندارند، نیز در این فهرست هستند اما از استان فارس با پیشینه خوب، خبری نیست تا شاید هیات فوتبال فارس از خواب بیدار شود.

تماس خبرنگار ایرنا  با مسئولان هیات فوتبال، تا لحظه ارسال خبر برروی خروجی جوابی میسر نشد با این حال انتشار پاسخ مسئولان هیات محفوظ است .

اردوی تیم ملی نهالان زیر نظر محمد یاوری از هجدهم مرداد ماه در شهرستان بابلسر مازندران آغاز می شود.

۹۶۰۰/ ۲۰۲۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.