نمایشگاه هنرهای تجسمی شهرستان مهر با بیش از 40 اثر خوشنویسی در قالب های مختلف و هنرهای تذهیب نگارگری، معرق و نقاشی برپاست.

تیمور قاسمی با اعلام جزییات برگزاری نمایشگاه هنرهای تجسمی این شهرستان به ایلنا گفت: این نمایشگاه ادای دین و پاسداشتی هر چند کوچک اما در توان محدود ما به عنوان بخش مردمی در مقابل یک عمر تلاش و شیدایی عاشقانه اساتید بزرگوار در عرصه هنرهای سنتی است.

رئیس موسسه آموزش عالی پارس مُهر  اظهار کرد: متولیان فرهنگ و مسئولان اجرایی شهرستان باید در برگزاری رویدادهای فرهنگی مشارکت جدی‌تری داشته باشند و بودجه بیشتری از سه درصد نفت و گاز و سایر بودجه های استانی و ملی به  ساخت پروژه‌های فرهنگی هنری اختصاص یابد. امروز شهرستان ما از یک تالاری که در خور و شأن هنرمندان باشد محروم است شهرداری های شهرهای شهرستان علیرغم اینکه طبق قانون باید بخشی از درآمدهای خود را به فعالیت‌های فرهنگی و کتابخانه‌های عمومی اختصاص دهند از زیر بار این مسئولیت شانه خالی می‌کنند.

این مسئول افزود: این نمایشگاه با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، مرکز اسلامی فاطمیه و موسسه آموزش عالی پارس مُهر از دهم مرداد در سالن دانش شهر مُهر گشایش یافت و تا پانزدهم مرداد پذیرای علاقه مندان به حوزه هنرهای تجسمی خواهد بود.

وی تصریح کرد: برگزاری کارگاه های آموزشی از جمله کارگاه تراش قلم در خوشنویسی باحضور استاد زدوار عضو عالی انجمن خوشنویسان ایران از برنامه های این نمایشگاه بود.

قاسمی گفت: نمایشگاه شامل بیش از 40 اثر خوشنویسی در قالب‌های مختلف و هنر‌های تذهیب نگارگری، معرق و نقاشی است که از ساعت ۱۸ تا ۲۲ در سالن دانش شهر مُهر پذیرای بازدید علاقه مندان است.

b9fac0c8-2055-4c40-97b0-ba49b0e8533d

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.