به گزارش ایرنا در این نمایشگاه 50 اثر هنرجویان هنرمند با تکنیک های چاپ شیشه، چاپ چوب، چاپ ترافارد و سیب زمینی در معرض دید عموم و علاقه مندان به هنر قرار گرفته است.
مسئول برگزاری این نمایشگاه در گفت و گو با ایرنا هدف از برگزاری آن را ترویج و شناساندن بیشتر هنرهای تجسمی عنوان کرد و افزود: آشنایی با سبک، تکنیک های مختلف نقاشی و تعامل با یکدیگر در راستای اعتلای هنر نقاشی از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
محمد صادق پایدار از راه اندازی گذر فرهنگی در خانه طبائی خبر داد و افزود:‌ جمعی از هنرمندان هنرای خود را با همت انجمن هنرهای تجسمی اردکان وبا همکاری اداره میراث فرهنگی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در معرض دید عموم قرار داده اند.
وی گفت: هنرمندان شهرستان باعث تحول عظیم و پیشرفت بسزایی در مدت 2 سال گذشته در این حوزه شده اند که لازم است از آنها تقدیر و تجلیل به عمل آید.
پایدار با بیان اینکه هنرمندان نیاز به حمایت دارند و با این حمایت ها زمینه رشد فرهنگی جامعه را رقم خواهند زد ، درخواست کرد که مسئولان از گذر فرهنگی اردکان بازدید و نظرشان را عنوان نمایند.
نمایشگاه گروهی چاپ دستی با همکاری انجمن هنرهای تجسمی و هنرجویان هنرستان هنرهای تجسمی دخترانه شفق اردکان تا 17 اسفند ماه از ساعت 17تا 20 دایر و برای عموم گشایش یافته است.
مرکز شهرستان 98 هزار نفری اردکان در 60 کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.
7544/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.