به گزارش خبرنگار ایرنا، احد فتوحی چهارشنبه در جلسه میز سرمایه‌گذاری جهرم افزود: 35 واحد صنعتی از کل قراردادها در این دو شهرک صنعتی با اشتغال‌زایی حدود900 نفر به بهره‌ برداری رسیده است.
وی بیان کرد: هم‌اینک 40 واحد صنعتی نیز در این دو شهرک صنعتی در مرحله ساخت‌ و ساز است که با بهره ‌برداری از این واحدها اشتغال در شهرک‌های صنعتی جهرم به دو برابر میزان فعلی افزایش پیدا می‌کند.
فتوحی ابراز کرد: زیرساخت‌ها در شهرک صنعتی جهرم تکمیل شده و بخش زیادی از اراضی این شهرک صنعتی، واگذاری شده است و این شرکت برای اجرای طرح توسعه این شهرک صنعتی آمادگی دارد.
وی بیان کرد: با محوریت فرمانداری ویژه شهرستان جهرم موانع طرح توسعه باید برطرف شود تا با اجرای این طرح زمینه مناسبی برای جذب سرمایه‌ گذاران جدید فراهم شود.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: زیرساخت‌ها در ناحیه صنعتی کوثر آماده است و در این ناحیه‌ که 67 هکتار مساحت دارد، 22 قرارداد سرمایه‌گذاری با متقاضیان منعقدشده و 41 هکتار از اراضی صنعتی آن آماده واگذاری است.
فتوحی ادامه داد: این شرکت برای راه‌اندازی نواحی جدید در بخش‌های سیمکان و خفر و نیز سایر مناطق مستعد شهرستان جهرم آمادگی دارد.
وی گفت: برخی از مشکلات واحدهای صنعتی ناشی از شرایط اقتصادی جامعه و برخی دیگر نیز در اثر مسائل مربوط به توان فروش، بازاریابی و کیفیت و رقابت‌ پذیری محصولات واحدهای تولیدی است که حل هرکدام از این موارد، راهکار مناسب خود را می‌طلبد و در این زمینه وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز برنامه‌ریزی جامعی انجام داده است.
فرماندار ویژه شهرستان جهرم نیز در این جلسه بر رونق چرخه فعالیت واحدهای تولیدی تأکید کرد و گفت: اولویت مدیران، تلاش برای راه‌اندازی مجدد واحدهای تولیدی منفعل باشد.
وی خواستار اخذ مجوزهای لازم برای توسعه شهرک صنعتی جهرم شد و بیان کرد: با توجه به ظرفیت‌های موجود در شهرستان جهرم، درصدد توسعه و گسترش شهرک صنعتی هستیم.
جلسه بررسی مسائل و مشکلات شهرک صنعتی جهرم و بازدید از واحدهای تولیدی مستقر در این شهرک به مناسبت فرارسیدن روز کار و کارگر با حضور امام جمعه جهرم، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، فرماندار ویژه شهرستان جهرم، صنعتگران و سرمایه‌گذاران شهرستان جهرم و تنی چند از مسئولان برگزار شد.
شهرستان جهرم در 193 کیلومتری جنوب شرق شیراز قرار دارد.
9910 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.