شهردار مشهد با اشاره به نیاز امروز جامعه به اشتغال‌زایی به ویژه در حوزه‌های نوآورانه گفت: با توجه به این موضوع مدیریت شهری از فعالیت‌های اشتغال‌زایی حمایت می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، محمدرضا کلایی امروز در مراسم افتتاحیه رویداد شتاب‌دهی به شبکه‌سازی سنگ‌های قیمتی و فلزات گران‌بها که با حضور رئیس کمیسیون اقتصادی شورای شهر مشهد در محل نمایشگاه بین‌المللی برگزار شد، افزود: با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه چاره‌ای جز تمرکز بر تمام ظرفیت‌ها برای ایجاد اشتغال نداریم.

وی با اشاره اینکه باید به صورت جدی به مکانیزم‌های موجود توجه کرد زیرا از دل آن خلاقیت خارج می‌شود، اظهار کرد: بر همین اساس مدیریت شهری مشهد حمایت لازم را از این حرکت‌ها انجام می‌دهد.

کلائی ادامه داد: در ابتدا قائل به سرمایه‌گذاری و مشارکت هستیم تا رویکرد بلندپروازانه‌ای داشته باشیم اما نگاه ما به حوزه سنگ‌های گران بها تقویت بازاریابی و برندیگ است.

همچنین در این مراسم احمد نوروزی، رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شورای شهر مشهد نیز با بیان اینکه شورای شهر و مدیریت شهری از نوآوری و خلاقیت جوانان در حوزه ایجاد اشتغال حمایت می‌کند،گفت: نسل جوان ما باید برای ایجاد اشتغال و تولید بتواند از ظرفیت‌ها و زمینه‌های ایجاد شده استفاده کند و ایده‌ها و برنامه‌های خود را ارائه دهد.

وی با اشاره به راه‌اندازی مرکز نوآوری شهری شهرداری مشهد گفت: راه‌اندازی این مرکز در راستای تحقق سیاست‌های مدیریت شهری و شورای شهر مشهد در زمینه حمایت از کارهای نو و بسترسازی برای بروز خلاقیت‌ها جوانان و ایجاد اشتغال برای آنهاست.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.