به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی در نشست اقتصاد مقاومتی استان اظهار کرد: تکمیل زیرساخت های شهرک صنعتی و همچنین اجرایی کردن پروانه بی نام طرح های اقتصادی دو راه مناسب برای افزایش سرمایه گذاری ها و گسترش طرح های اشتغال زایی در استان است و در این خصوص دستگاههای اجرایی باید فعال شوند و در این زمینه اعتبارات لازم به سرعت اختصاص می یابد.
وی شهرک های صنعتی را مراکز مهم اشتغال و سرمایه گذاری در استان دانست و افزود: تلاش ما جذب سرمایه گذار در این شهرک های صنعتی است و باید برای این مهم مشوق های سرمایه گذاری را ایجاد کنیم.
استاندار ایلام با تاکید بر جذب سرمایه گذار برای ایجاد شهرک های صنعتی تخصصی در استان تاکید کرد: باید برای ایجاد این شهرک ها به دنبال جذب سرمایه گذار باشیم و در این راه برای ورود آنان تسهیلات لازم را ارائه دهیم.
سلیمانی دشتکی همچنین خواستار تسریع در ارائه استعلام طرح های اقتصادی و اشتغال زایی در استان شد و یادآور شد: اجرایی شدن طرح پروانه بی نام باید هر چه سریعتر انجام شود چرا که این راهبرد می تواند یک تسهیل کننده خوب در اجرای طرح های اقتصادی باشد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص منفی بافی برخی رسانه ها گفت: برخی از رسانه ها با ارائه اطلاعات غلط به دنبال سیاه نمایی و ایجاد فضای روانی بر علیه فعالیت های دولت در استان هستند که این امر باعث کاهش انگیزه دستگاههای اجرایی و منفی نمودن دیدگاههای مردم نسبت به دستگاهها خواهد شد.
استاندار ایلام اضافه کرد: نشر اخبار و اطلاعات درست می تواند بسیاری از مشکلات پیش روی جامعه را برطرف کند و اعتماد مردم را نسبت به رسانه ها و دولت نیز افزایش دهد.
3032/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.