استاندار فارس ، با اشاره به پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه آزاد راه شیراز-اصفهان گفت: پیش بینی می شود که سرعت اجرای این پروژه در آینده افزایش یابد.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، عنایت الله رحیمی در حاشیه بازدید از پروژه آزادراه شیراز – اصفهان با حضور رئیس و اعضای کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی افزود: یکی از درخواست های ما از اعضای این کمیسیون این بود که پروژه هایی که بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارند را در بحث تخصیص بودجه و بازگشت سرمایه گذاری انجام شده به اقتصاد کشور در اولویت قرار دهند که در این زمینه قول مساعد دادند.

وی ادامه داد: یکی از این پروژه ها، آزادراه شیراز – اصفهان است که با توجه به درصد پیشرفت فیزیکی آن، بانک ها قول مساعد برای پرداخت تسهیلات را داده اند.

وی ادامه داد: با توجه به این حمایت ها و همچنین آورده شرکت پروژه یعنی موسسه خاتم الاوصیا، پیش بینی می شود که در آینده سرعت اجرای پروژه بیشتر شود.

دکتر رحیمی افزود: بر اساس قرارداد، یک هزار و 200 میلیارد تومان هزینه اجرای آزادراه شیراز – اصفهان است که سهم دولت پرداخت شده و با افزایش آورده شریک پروژه سرعت کار افزایش خواهد یافت.

استاندار فارس گفت: امروز شورای برنامه ریزی و شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان با حضور رئیس و اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در شیراز برگزار شد که با توجه به مطالب و درخواست هایی که مطرح شد اعضای کمیسیون قول دادند که در بخش هایی که دارای اختیار هستند مساعدت و پیگیری لازم را داشته باشند.

وی اضافه کرد: حضور اعضای این کمیسیون این ویژگی را دارد که می توانند در مباحث احکام دائمی برنامه و قانون بودجه اثرگذاری لازم را برای کمک به استان داشته باشند.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.