به گزارش ایرنا، تعدادی از اعضای کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در سفر به گچساران با حضور در گلزار و با قرائت فاتحه و نثار شاخه های گل با آرمان های شهدای جنگ تحمیلی و انقلاب اسلامی شهر دوگنبدان مرکز این شهرستان تجدید میثاق کردند.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در این آیین گفت: شهدا و ایثارگران چراغ راه زندگی مردم و مسئولان هستند.
غلامرضا تاجگردون با اشاره به موفقیت های ایران اسلامی با وجود محدودیت ها افزود: آرامش و اقتدار ایران اسلامی ثمره خون شهداست.
وی استکبار ستیزی، خلوص نیت، وفاداری به ارزش های اسلامی و عشق به ولایت فقیه را از درس های مهم شهدا به مردم مسلمان ایران دانست.
تاجگردون یکپارچگی و همبستگی ملی، مقاومت در برابر ظلم و جور را پیام های شهدا به مردم ایران دانست و بیان کرد: زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا، تکریم خانواده شهدا به عنوان پرچمداران فرهنگ ایثار و شهادت از وظایف فرهنگی مسئولان و مردم است.
جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی،اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس را در سفر به گچساران همراهی می کنند.
این نمایندگان در طول سفر سه روزه خود به استان کهگیلویه و بویراحمد قرار است امروز چهارشنبه از بافت فرسوده دوگنبدان، شهرک صنعتی و صنایع نفت و گاز دشت گز دیدن و در جلسه با فعالان اقتصادی و شورای اداری گچساران شرکت کنند.
اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس روزهای پنج شنبه و جمعه در یاسوج درنشست شورای گفت و گوی بخش خصوصی و دولت ،شورای برنامه ریزی و توسعه استان و نشست نمایندگان اتاق بازرگانی یاسوج شرکت می کنند و از کارخانه سیمان مارگون هم بازدید می کنند.
شهرستان 120 هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویرحمد قرار دارد و در زمان جنگ تحمیلی 360 شهید تقدیم انقلاب کرد.
2082/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.