معاون گردشگری و امور زائران استانداری فارس گفت: ایجاد همکاری بیشتر بخش خصوصی و دولتی برای فعال سازی گردشگری سلامت و زیارت در شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت یک ضرورت بوده و باید تقویت شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس محمد ابراهیم فروزانی در جلسه هماهنگی برگزاری تور آشنا سازی بخش‌های درمانی و زیارتی شرکت‌های عراقی فعال در حوزه سلامت و زیارت بر تهیه مدل همکاری میان بخش دولتی و خصوصی بر مبنای سومین حرم اهل بیت (ع)  در شهر شیراز تاکید کرد.

معاون گردشگری و امور زائرین استانداری فارس  با بیان اینکه فضای کسب و کار با همکاری بخش خصوصی و دولتی ساخته می شود افزود: با همکاری این دو بخش می توان شاهد تحول در حوزه  سلامت و زیارت بود و با ایجاد دفتر راهنمایی و فراهم نمودن زیر ساخت در کشور هدف  به جهت بازاریابی گردشگری زیارتی و سلامت نیز می توانیم شاهد  هدایت گردشگران این حوزه به استان باشیم.

معاون گردشگری و امور زائران استانداری فارس  با اشاره به فرهنگ مشترک و کوتاهی مسیر گردشگران کشور های همجوار و زمینه همکاری پیشین شرکت های این کشور ها با شرکت های ایرانی  بر هماهنگی اعضا در راستای اهداف استان با ارائه برنامه های متنوع  و خدمات متمایز از جمله خدمات پزشکی و اقامتی که از اهمیت بالایی برخودار است تاکید کرد.

فروزانی با ابراز امیدواری نسبت به اقدامات انجام گرفته افزود:  با هماهنگی و هم افزایی همه بخش‌ها ، موفق به تقویت حضور گردشگران خواهیم بود و  ایجاد اشتغال و افزایش ثروت از دستاورد های این همکاری ها خواهد بود.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.